Ja så fik vi fundet et sted at være - ikke voldsomt centralt, men god plads og overnatningsmuligheder for de fleste vist
Og så er der langt til naboerne så vi kan høre ligeså høj musik som vi har lyst til 
Jeg har en "hytte" nede på Falster hvor vi snildt skulle kunne være 30 mennesker eller mere hvis vi er friske på at sidde og ligge tæt i løbet af aftenen og natten.
Tanken er at vi mødes omkring kl. 17 sådan lidt afhængig af hvornår togene kører. Og så kan dem der er i bil inkl. mig selv hente dem der kommer med tog.
Vi bestiller så nogle forskellige pizza og laver en buffet ligesom hos Missen. Og så giver vi den ellers bare gas til vi begynder at falde omkuld

Dem der ikke kan nå det til spisetid er selvfølgelig velkomne senere, men så kan jeg sige for mit eget vedkommende at jeg i hvert fald nok ikke er i stand til at hente nogen 
Hvis folk selv tager noget madras og dyne med, så har jeg plads til de fleste. Derudover kan jeg nok støve lidt madrasser op hvis det bliver nødvendigt.
Drikkevarer medbringer man selv, men jeg foreslår at vi laver sådan en fælles sprutsamling, så alle tager f.eks. en flaske eller noget at blande op med eller en hel/halv kasse øl med - og så deles vi ellers bare om at tømme ud i det.
Det har fungeret super godt de gange jeg har prøvet den løsning, så vi prøver en gang mere 
Kom frisk med tilmeldinger - jeg sætter muligvis loft på omkring de 30-35 stykker, men lad os nu se