Nuvel - jeg slår mine folder i dobbelt A i aften, skulle nogen være interesserede i at mødes, trods den korte varsel, så smid mig en PM, eller skriv her, eller sidst men ikke mindst - fang mig på 60 70 96 20
TÅÅBY!! kom til motorshow nord på lørdag/søndag! du har mit nr, så ses vi da der
Er desværre ikke til motor og mænd der sparker til dæk :)
Men umiddelbart kunne det godt tænkes jeg kiggede forbi med min svoger lørdag, som nemlig er MEGET til sådan noget... :)
Men umiddelbart kunne det godt tænkes jeg kiggede forbi med min svoger lørdag, som nemlig er MEGET til sådan noget... :)
kunne være max hygge hvis du gjorde :) jeg står nok mest ved team randers stand, ellers er jeg ude at køre ræs fra kl. 16 søndag :)
Der kommer også RC drift, aliså hvis vi ikke drukner i regn.
ahh morfars.dk :P RC drift er pisse svært men hamrende sjovt.
Så kun hvad der kom til de show. Da det åbenbart er første gang de laver det, må man da lige forbi og støtte det, selvom det ligger lidt langt fra Odense.
Så kun hvad der kom til de show. Da det åbenbart er første gang de laver det, må man da lige forbi og støtte det, selvom det ligger lidt langt fra Odense.
nord er første gang, der er også frederecia carshow og dhb bare som et par stks :)
<<< ka du evt. lige komme med et link til mere info ... ??? :)
Selvfølgelig. Jeg har skrevet lidt om det på følgende link, hvor der er link til både Århus Festuge, organisationen der afholder løbet, åbningstider, priser og hvad der ellers lige er værd at vide. Det bliver afholdt tæt på centrum, og jeg har bestilt godt vejr, så ingen grund til ikke at møde op :)!