Dumme sig i en brandert!

Side:
Salsa fever
Salsa fever(33 år - 267 debatindlæg)05/12/2009 11:28

Hejsa

Ville lige høre hvad folk herinde mener om det?

Hvor meget drikker du? Hvor ofte?

Må nok indrømme at jeg selv vil mere eller mindre helt stoppe med det.
Det bliver sgu svært. Jeg er ikke alkoholiker og LANGT fra men da jeg er i god form, kan jeg
sgu bare ikke klare så meget. Forstået på den måde jeg fatter sgu ikke en brik af hvad der sker omkring mig.
Det resulterede så i en kvinde som blev pisssed på mig og skred med en jackass hjem for at genere mig.

Har I lavet nogle dumme ting, når I har været fuld?

Synes bare at der kommer sgu ikke rigtig noget godt ud af det. Jo det er en god stemning og man har lidt mindre hæmninger men det er kortvarig før den bliver omsat til fuldeskab og negative ting.

HVad er jeres holding til alkohol?

Miss Mette W
Miss Mette W(25 år - 1451 debatindlæg)05/12/2009 11:33
Salsa fever 05/12/2009 11:28
Hejsa

Ville lige høre hvad folk herinde mener om det?

Hvor meget drikker du? Hvor ofte?

Må nok indrømme at jeg selv vil mere eller mindre helt stoppe med det.
Det bliver sgu svært. Jeg er ikke alkoholiker og LANGT fra men da jeg er i god form, kan jeg
sgu bare ikke klare så meget. Forstået på den måde jeg fatter sgu ikke en brik af hvad der sker omkring mig.
Det resulterede så i en kvinde som blev pisssed på mig og skred med en jackass hjem for at genere mig.

Har I lavet nogle dumme ting, når I har været fuld?

Synes bare at der kommer sgu ikke rigtig noget godt ud af det. Jo det er en god stemning og man har lidt mindre hæmninger men det er kortvarig før den bliver omsat til fuldeskab og negative ting.

HVad er jeres holding til alkohol?

Nope - har prøvet de helt store ture, hvor man bare tænker oh shit. Men nej, jeg kan godt beherske mig - os selvom jeg er stang bacardi...
unikummet
unikummet(23 år - 865 debatindlæg)05/12/2009 11:43
Jeg har nogle halv skarpe holdninger i forhold til alkohol. Jeg drikker selv, et par gange om året. Ellers begrænser det sig til, at jeg drikker en øl eller to til enten maden, eller i selskab med nogle kammerater.
Jeg har oplevet lidt af hvert, mens alkohol har været indeblandet, og dertil forstår jeg ikke hvorfor det dels skal være så forbandet billigt, og lovligt i så ung en alder.

Næh, så holder jeg mig satme til mit fjolletobak - Det ved man hvad er, og det ryger man ikke i koma af ^^
Gadeberg
Gadeberg(24 år - 776 debatindlæg)05/12/2009 11:44
Kan som oftes beherske mig også selvom jeg er godt fuld...
Millis
Millis(22 år - 3194 debatindlæg)05/12/2009 12:04
Pt går mig og min veninde i byen så godt som hver weekend og selvfølgelig laver man nogen ting hvor man bare tænker: Dooooh!!

Men som regel kan jeg stå ved de ting jeg laver også selvom jeg har været fuld. Har 1 gang været så fuld at jeg ikk kan huske noget men ellers kan jeg som regel huske alt. Jeg er også den type der kan blive "ædru" hvis jeg pludselig føler jeg bevæger mig ud på gyngende grund.

Desuden holder jeg fra i går af et halvt års pause med og drikke!
el_nino
el_nino(29 år - 2967 debatindlæg)05/12/2009 12:08
har engang været så stiv at jeg blev smidt ud af et værtshus,og blev sq så sur at jeg smed en cykel gennem vinduet(ikke noget jeg er stolt af)
unikummet
unikummet(23 år - 865 debatindlæg)05/12/2009 12:30
Jeg har været så stiv, så jeg knækkede mig da jeg kom ud af diskoteket.
På en eller anden vis, har jeg haft fundet mig hele vejen op til stationen, og kan faktisk huske et brudstykke, fra da jeg lå på nogle sæder.. hmm..

Anyways.. Det eneste, fra den aften jeg kunne huske var, at jeg gik op og ned af en station, og ventede på mit tog. Som jeg gik der, snublede jeg i ny og næ pga. træthed og fuldskab. Til sidst finder jeg en bænk hvor jeg kan sidde (og ikke falde), fryse og vente på toget.
Efter nogle timer var gået, og jeg var blevet rigtig ynkelig, kikker jeg udover landskabet og tænker:
"Hvornår helvede kommer det tog!!?... Hmm.. Hvad laver den korn-mark egentlig her? Der er sgu da INGEN marker ved Holbæk Station?"
Jeg rejser mig op, begynder at gå op af perronen, og leder efter et skilt med "destination" - Da jeg finder det stod der "Regstrup".

YEEES! Jeg havde siddet i 4½ time, gået, faldet og frosset, ventende på et tog der aldrig kom som skulle tage mig derhen hvor jeg var
el_nino
el_nino(29 år - 2967 debatindlæg)05/12/2009 12:32
unikummet 05/12/2009 12:30
På en eller anden vis, har jeg haft fundet mig hele vejen op til stationen, og kan faktisk huske et brudstykke, fra da jeg lå på nogle sæder.. hmm..

Anyways.. Det eneste, fra den aften jeg kunne huske var, at jeg gik op og ned af en station, og ventede på mit tog. Som jeg gik der, snublede jeg i ny og næ pga. træthed og fuldskab. Til sidst finder jeg en bænk hvor jeg kan sidde (og ikke falde), fryse og vente på toget.
Efter nogle timer var gået, og jeg var blevet rigtig ynkelig, kikker jeg udover landskabet og tænker:
"Hvornår helvede kommer det tog!!?... Hmm.. Hvad laver den korn-mark egentlig her? Der er sgu da INGEN marker ved Holbæk Station?"
Jeg rejser mig op, begynder at gå op af perronen, og leder efter et skilt med "destination" - Da jeg finder det stod der "Regstrup".

YEEES! Jeg havde siddet i 4½ time, gået, faldet og frosset, ventende på et tog der aldrig kom som skulle tage mig derhen hvor jeg var
stive svin
Nocas
Nocas(32 år - 9613 debatindlæg)05/12/2009 12:33
Jeg ved ikke, om jeg ligefrem dummer mig i branderter...
Jeg har det måske med at blive en tand for kærlig
At jeg kysser lidt på tøserne her og der, har intet med fuldskab at gøre... Det gør jeg sq også i ædru tilstand

Men jeg har nok en større trang til tæthed, når jeg har drukket.
brandborg
brandborg(28 år - 2784 debatindlæg)05/12/2009 12:38
Tjaee... Dumme sig eller ej, det vigtigeste for mig er sgu, at man står ved de brølere man har lavet.

Har selv lavet nogen ting hvor jeg har haft lyst til, at give alkoholen skylden, men i sidste ende er det jo mig selv der vælger at drikke mig fra sans og samling.
Så må jeg jo også stå ved det jeg laver.
unikummet
unikummet(23 år - 865 debatindlæg)05/12/2009 12:40
el_nino 05/12/2009 12:32
stive svin
Der var fribar i 2 timer, jeg drak 10 fad øl, 4 glas champagne og kun halvdelen af diskoteket var åbent. Der var omkring 15 mennesker, og jeg kendte kun 2. Vi gik rundt, arm om hinanden og råbte: "SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ&Ari ng;ÅÅÅÅÅL" til hvert bord (Der var 3). Så der var 3 tåre i en stor fad

Christ.. Havde også en åndssvag 16-års fødselsdag. Vi drak omkring 2liter SortSvin (Finsprit+vand+bolsher) og en halv flaske tequila på omkring 1½ time. Jeg kan sagtens huske HELE aften - Det er ikke det. Jeg fulgte dem hjem - Det tog 15min, og de boede lige overfor Da jeg kom hjem, dejsede jeg om på sofaen, med alt mit tøj, jakke og sko på. Da jeg vågnede lå jeg i min seng, nøgen og kunne ikke huske hvordan helvede jeg var havnet der >.<
wish3times
wish3times(19 år - 825 debatindlæg)05/12/2009 12:42
Inden jeg kom til jylland drak jeg slet ikke - 4 mdr i det jyske har nu gjort mig til onsdagsalkoholiker

Men drikker dog stadig kun inden for rimlighedernes grænse når jeg skal i skole dagen efter - og har til dags dato aldrig pjækket fra skjole pga. druk .

Uhh!! og gør aldrig dumme ting når jeg stiv Falder højst om i en busk ..
Nocas
Nocas(32 år - 9613 debatindlæg)05/12/2009 12:44
wish3times 05/12/2009 12:42
Inden jeg kom til jylland drak jeg slet ikke - 4 mdr i det jyske har nu gjort mig til onsdagsalkoholiker

Men drikker dog stadig kun inden for rimlighedernes grænse når jeg skal i skole dagen efter - og har til dags dato aldrig pjækket fra skjole pga. druk .
UUUffhhh - Det minder mig sq om en dummert...
Jeg havde været til torsdagsbar, og endte med at tage i byen.... Dagen før en bilogieksamen.
Jeg var stadig fuld, da jeg troppede op.... - Og kom op i???? Yup... Alkohol i blodet...
wish3times
wish3times(19 år - 825 debatindlæg)05/12/2009 12:46
Nocas 05/12/2009 12:44
Jeg havde været til torsdagsbar, og endte med at tage i byen.... Dagen før en bilogieksamen.
Jeg var stadig fuld, da jeg troppede op.... - Og kom op i???? Yup... Alkohol i blodet...
Haha .. Hvor er det typisk .. hvad fik du af karakter ??
el_nino
el_nino(29 år - 2967 debatindlæg)05/12/2009 12:46
unikummet 05/12/2009 12:40
Der var fribar i 2 timer, jeg drak 10 fad øl, 4 glas champagne og kun halvdelen af diskoteket var åbent. Der var omkring 15 mennesker, og jeg kendte kun 2. Vi gik rundt, arm om hinanden og råbte: "SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅ&Ari ng;ÅÅÅÅÅL" til hvert bord (Der var 3). Så der var 3 tåre i en stor fad

Christ.. Havde også en åndssvag 16-års fødselsdag. Vi drak omkring 2liter SortSvin (Finsprit+vand+bolsher) og en halv flaske tequila på omkring 1½ time. Jeg kan sagtens huske HELE aften - Det er ikke det. Jeg fulgte dem hjem - Det tog 15min, og de boede lige overfor Da jeg kom hjem, dejsede jeg om på sofaen, med alt mit tøj, jakke og sko på. Da jeg vågnede lå jeg i min seng, nøgen og kunne ikke huske hvordan helvede jeg var havnet der >.<
lyder som noget der ikke kan anbefales hehe
el_nino
el_nino(29 år - 2967 debatindlæg)05/12/2009 12:47
Nocas 05/12/2009 12:44
hvordan gik det så ?
brandborg
brandborg(28 år - 2784 debatindlæg)05/12/2009 12:47
wish3times 05/12/2009 12:46
06 ?
Nocas
Nocas(32 år - 9613 debatindlæg)05/12/2009 12:47
wish3times 05/12/2009 12:46
Jeg fik et 6-tal - Efter gamle skala...
brandborg
brandborg(28 år - 2784 debatindlæg)05/12/2009 12:49
brandborg 05/12/2009 12:47
06 ?
Nocas 05/12/2009 12:47
Jeg fik et 6-tal - Efter gamle skala...

Nocas
Nocas(32 år - 9613 debatindlæg)05/12/2009 12:50
brandborg 05/12/2009 12:49

Hehe... Men det var en eksamen, jeg havde taget om, fordi jeg ikke var tilfreds med mit 7-tal året før.
Så jeg må nøjes med det skide 7-tal
peterskovrup
peterskovrup(21 år - 1607 debatindlæg)05/12/2009 13:47
Jeg har oplevet at ende med at stå og danse nøgen sammen med en af mine venner for an resten af festen.. Det går så ikke ind under at "dumme sig".. Vi griner stadig af det :)

Det skal så lige siges at det var en fest på Det Hem'lige Teater.. Det retfærdiggøre stort set en hver handling
Salsa fever
Salsa fever(33 år - 267 debatindlæg)05/12/2009 14:07
brandborg 05/12/2009 12:38
Tjaee... Dumme sig eller ej, det vigtigeste for mig er sgu, at man står ved de brølere man har lavet.

Har selv lavet nogen ting hvor jeg har haft lyst til, at give alkoholen skylden, men i sidste ende er det jo mig selv der vælger at drikke mig fra sans og samling.
Så må jeg jo også stå ved det jeg laver.
Bedste kommentar i denne tråd. Meget voksen og ansvarlig svar.

Det er bare så hulens svært at dreje ansvaret over på sig selv. Man kunne jo bare lade være med at drikke.
Tror at efter det i går plus en hel masse andre gange så er det nok på tide at blive lidt mere voksen. Man må jo lade være hvis man ikke kan klare mosten.
Onkel Stewart
Onkel Stewart(33 år - 1520 debatindlæg)05/12/2009 15:06
Jeg ku underholde jer adskillige timer efter natten til idag men SÅ meddelagtig er jeg dog ikke
Lingo
Lingo(32 år - 635 debatindlæg)05/12/2009 15:08
Salsa fever 05/12/2009 14:07
Bedste kommentar i denne tråd. Meget voksen og ansvarlig svar.

Det er bare så hulens svært at dreje ansvaret over på sig selv. Man kunne jo bare lade være med at drikke.
Tror at efter det i går plus en hel masse andre gange så er det nok på tide at blive lidt mere voksen. Man må jo lade være hvis man ikke kan klare mosten.
Nu sidder DU så i denne tråd og roser ANDRE for at være voksne og ansvarlige!? Aj, jeg giver op. *Lingo totalt forvirret*
SqueezeMe
SqueezeMe(18 år - 558 debatindlæg)05/12/2009 15:11
Puha den liste blir lang !.

1: Til min indflytterfest drak jeg så meget at jeg vågnede i en forkert lejlighed. Det viser sig så at jeg (da de andre HAR puttet mig og er smuttet i byen) besluttede mig for at gå en tur. Jeg gik så uden sko mobil og havde heller ikke låst døren 15 døre længere hen (bor på kollegie) og brasede ind i en stakkels kinesers lejlighed, og lagde mig til at sove i hans seng.
Jeg kan intet huske og der har været folk til den fest jeg slet ikke husker har været der.. Omg det var lidt skidt.

2: Jeg var i byen, og skulle så ha det traditionelle pizza slize inden vi sku hjem. Og så sku jeg åbenbart ha så meget dressing på at man ikke ku se pizzen. Så hver gang jeg tog en bid, havde jeg bare dressing i hele hovedet, og var til grin for 30 mennesker .. :/ !

Det var de 2 værste.. Tror jeg :P
meogme
meogme(20 år - 104 debatindlæg)05/12/2009 15:25
øhm.. jeg plejer godt at kunne styre mig når jeg er på druk, meen der var lige den her ene gang hvor det gik galt.
havde lagt godt ud hele weekenden med at glemme tæppe eller andet at sove under.
men lørdag aften fandt jeg lige en sød fustage fadøl, som jeg og en kammerat bare måtte eje, så den købte vi, til en favorabel pris godt nok.
men der går en lille times tid efter dette køb, så finder jeg en lille flaske oslo akvavit (og jeg drikker ALDRIG snaps hverken før eller efter denne aften) og prøver at dele med kammeraten, men han ville ikke have, så jeg drak de her 10 cl snaps, og måtte jo lige hilse på toilettet engang. Så sætter jeg mig udenfor og snakker med de andre og ender så med at jeg falder i søvn og de andre bærer mig ind i seng. på vejen ind kommer jeg i tanke om det manglende tæppe og siger "HEY! Jeg skal ikke ligge på min madras idag, jeg ska ligge sammen med Anders!" men det mente de andre ikke, så de smed mig bare på min madras uden at give mig jakke eller noget på, og så fik jeg ellers lov at ligge der og sove den ud.

Kan som bonus info sige at vi fik drukket halvdelen af fustagen.
Frk Sabi
Frk Sabi(21 år - 230 debatindlæg)05/12/2009 15:37
unikummet 05/12/2009 12:30

Haha.. Fuck hvor genialt :P
Kickapoo
Kickapoo(27 år - 353 debatindlæg)05/12/2009 17:09
J-Dag fik jeg åbenbart dummet mig super meget..
Ligesom alle andre havde jeg drukket lidt mere end rimelig fuld (det lykkedes mig endelig at drikke mig fuld). Det hele kørte som det sku.. Så mødte jeg en veninde jeg ikke havde set længe, vi gav hinanden et knus og snakkede så lidt, pludselig går hun hen til hendes veninder og snakker, så jeg står der godt fuld og ser dum ud.

Så den anden dag skrev jeg til hende for at høre hvorn hun havde det sårn..
Fik aldrig svar på det, istedet fik jeg at vide jeg havde noget til hende, problemet i det er så jeg ikk kan huske hvad det er jeg sagde til hende..

Snak om at være uheldig..
peterskovrup
peterskovrup(21 år - 1607 debatindlæg)05/12/2009 17:13
Bamsen82 05/12/2009 17:09
J-Dag fik jeg åbenbart dummet mig super meget..
Ligesom alle andre havde jeg drukket lidt mere end rimelig fuld (det lykkedes mig endelig at drikke mig fuld). Det hele kørte som det sku.. Så mødte jeg en veninde jeg ikke havde set længe, vi gav hinanden et knus og snakkede så lidt, pludselig går hun hen til hendes veninder og snakker, så jeg står der godt fuld og ser dum ud.

Så den anden dag skrev jeg til hende for at høre hvorn hun havde det sårn..
Fik aldrig svar på det, istedet fik jeg at vide jeg havde noget til hende, problemet i det er så jeg ikk kan huske hvad det er jeg sagde til hende..

Snak om at være uheldig..
Uheldig er hvis man taber en poker hånd hvor man har 95% chance for at vinde, hvis man kommer til at skubbe en vase på gulvet (hvis den var grim er det måske alligevel et held?) eller hvis du glider i noget og brækker benet..
Det du beskriver der er tilsyneladende dumhed
Kickapoo
Kickapoo(27 år - 353 debatindlæg)05/12/2009 17:15
peterskovrup 05/12/2009 17:13
Uheldig er hvis man taber en poker hånd hvor man har 95% chance for at vinde, hvis man kommer til at skubbe en vase på gulvet (hvis den var grim er det måske alligevel et held?) eller hvis du glider i noget og brækker benet..
Det du beskriver der er tilsyneladende dumhed
Ja måske men alligevel.. Jeg kan ikke huske hvad jeg har sagt til hende, men at jeg har sagt det, benægter jeg skam ikke. Tager ansvaret for det.
Salsa fever
Salsa fever(33 år - 267 debatindlæg)05/12/2009 18:07
Lingo 05/12/2009 15:08
Nu sidder DU så i denne tråd og roser ANDRE for at være voksne og ansvarlige!? Aj, jeg giver op. *Lingo totalt forvirret*
Jeg synes den kommentar var ret godt skrevet.

Bare rolig der er længe imellem voksne og ansvarlige personer herinde....de fleste ryger på den ene eller anden parameter. Men når der endelig er en som skriver guldkorn så må man godt sige det præcis som du gjorde ved mig..smil.
12