Fyre, der har billeder med dem selv og deres dyr??

Side:
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 01:57

Altså nu har jeg stusset over det nogle gange - HVORFOR er der en masse "macho" mænd, der ligger billeder ud af dem selv sammen med deres hund/kat/fritte/osv.?

Jeg synes personligt det giver sådan lidt et "vil du ikke nok skrive til mig og min hund" billede af dem...

- og seriøst, NOT so much!

Vær søde at give lidt feedback, da jeg er meget uforstående overfor "trenden" herinde

Rasmussen87
Rasmussen87(22 år - 1005 debatindlæg)11/03/2010 02:01
Man kan da sige det samme om piger med deres hunde/katte eller den endnu mere udbredte trutmund *host*
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 02:01
Nu er vi jo på en dating side, og nogle vil vel også gerne vise hvad de har i deres liv, altså at de har hund, kat, fritte, slange etc.
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 02:17
Jeg må indrømme, at jeg sjældent kigger pige-profiler, så var ikke klar over det var ligeså udbredt der - men jeg står inde for min trutmund hehe
OmniaVincitAmor 11/03/2010 02:01
Man kan da sige det samme om piger med deres hunde/katte eller den endnu mere udbredte trutmund *host*
Security Guard
Security Guard(39 år - 167 debatindlæg)11/03/2010 02:24
Enig
MrOverlooked
MrOverlooked(21 år - 105 debatindlæg)11/03/2010 02:51
Hvis de vælger at sætte billeder op af demselv med deres kæledyr ville jeg da selv antage at det var fordi de var stærkt knyttede til dem, og så er dyrene jo selvsagt en del af hvem de er :)

På den anden side er det jo ogs fint at vide om personen man finder interessant ejer et dyr man måske er allergisk overfor?
Synes ik der er noget som helst galt i at vise sit kæledyr, men må da give Cat2100 ret i at der altså ik er så meget "macho" over en skaldet fyr i wife-beater og 15 tattoveringer siddende med en lille hvid kanin

Man kan da sige det samme om piger med den udbredte trutmund *host*

Nuff said
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 02:58

Nogen der sagde 15år igen ?
TineBlondine
TineBlondine(19 år - 285 debatindlæg)11/03/2010 03:09
DeadCowSayNoMoo 11/03/2010 02:58

Nogen der sagde 15år igen ?
nøøj hvor det minder om mit billed fra jeg var 14 år længe leve arto!

MrOverlooked
MrOverlooked(21 år - 105 debatindlæg)11/03/2010 03:12
Haha, hvad har vi dog startet xD
Trutmunde Patruljen genoplives!
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 03:12
TineBlondine 11/03/2010 03:09
nøøj hvor det minder om mit billed fra jeg var 14 år længe leve arto!

Hvor er vi da bare super skønne
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 03:13

Nogen der husker det famøse tryk-dine-patter-længere-op-med-dine-overarme-sådan-så-de t-ikke-kan-ses-på-kammeraet-trick ?
TineBlondine
TineBlondine(19 år - 285 debatindlæg)11/03/2010 03:19
MrOverlooked 11/03/2010 03:12
Haha, hvad har vi dog startet xD
Trutmunde Patruljen genoplives!
Du er viiild med det
MrOverlooked
MrOverlooked(21 år - 105 debatindlæg)11/03/2010 03:24
TineBlondine 11/03/2010 03:19
Du er viiild med det
Mon ik!
Men hold det mellem os to ik?
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 03:28
Ja okaii - trutmund's moralen hermed modtaget

Men måske vi kunne vende tilbage til emnet som debatten handler om og evt. lave en ny debat til trutmunden?

Jeg er ikke ude på at svine nogen - det er bare min mening, at jeg ikke forstår hvorfor fyrene/tøserne skal have dyret med på billedet - altså jeg har en søn, og han hænger jo ikke med på mine billeder.

Det er mig, der skal dates og ikke min søn!

Ergo ville mene det sammen om fyrene med dyrene - jeg vil sq ikke date ham OG hans chiuaiua - ved ikke med jer andre?
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 03:33
Cat2100 11/03/2010 03:28
Ja okaii - trutmund's moralen hermed modtaget

Men måske vi kunne vende tilbage til emnet som debatten handler om og evt. lave en ny debat til trutmunden?

Jeg er ikke ude på at svine nogen - det er bare min mening, at jeg ikke forstår hvorfor fyrene/tøserne skal have dyret med på billedet - altså jeg har en søn, og han hænger jo ikke med på mine billeder.

Det er mig, der skal dates og ikke min søn!

Ergo ville mene det sammen om fyrene med dyrene - jeg vil sq ikke date ham OG hans chiuaiua - ved ikke med jer andre?
Nu er dyr jo også noget lidt andet end børn. I mine øjne kan man sagtens lægge billeder af dyr op, og kan man da også af sine børn alt efter hvilken tankegang man har (i mine øjne kan man gøre det eller man kan lade være)
Men i ens profil opgiver man jo også om man har børn, du opgiver jo ikke hvor mange kæledyr du har

Og nogle vil gerne være helt sikre på at andre ved hvad de går ind til, nogle er jo bange for hunde, nogle er allergiske etc. etc.
MrOverlooked
MrOverlooked(21 år - 105 debatindlæg)11/03/2010 03:37
Har da sikkert ogs at gøre med at nogle fyre tror/har erfaring med at det er nemmere at komme i kontakt med piger hvis de har en fællesnævner der er så øjensynlig at den næsten bli'r en kliché - "Ih! Jeg har ogs en <indsæt hund/katte-race>! Hvad hedder din?" eller hvad ved jeg.

Ved selv hvordan jeg vil, og ikke vil, fremstå i min profil, og jeg kan nemt forestille mig at adskillige fyre tror at et billede af ham og hans hund vil overbevise en pige om at han har en blød side.

Mener vist også at ha læst forleden i Metro Express eller lign. gratis-avis at det bedste kneb for fyre der ville have mange hits på sin online dating-profil, var at inkludere sit kæledyr i billedet. Ik om jeg forstår det, but there you go :)
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 03:37
Hvad med at nævne det i profil teksten så?

DeadCowSayNoMoo 11/03/2010 03:33
Nu er dyr jo også noget lidt andet end børn. I mine øjne kan man sagtens lægge billeder af dyr op, og kan man da også af sine børn alt efter hvilken tankegang man har (i mine øjne kan man gøre det eller man kan lade være)
Men i ens profil opgiver man jo også om man har børn, du opgiver jo ikke hvor mange kæledyr du har

Og nogle vil gerne være helt sikre på at andre ved hvad de går ind til, nogle er jo bange for hunde, nogle er allergiske etc. etc.
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 03:40
Det er også blot sådan et svar jeg var ude efter - om der var en mening med det, eller om de bare synes det var sejt... men på den måde giver det jo mening - ikke at det virker på mig af den grund, synes stadig det virker desperat, men hvis de får noget på det, ja men så fred være med det!

MrOverlooked 11/03/2010 03:37
Har da sikkert ogs at gøre med at nogle fyre tror/har erfaring med at det er nemmere at komme i kontakt med piger hvis de har en fællesnævner der er så øjensynlig at den næsten bli'r en kliché - "Ih! Jeg har ogs en <indsæt hund/katte-race>! Hvad hedder din?" eller hvad ved jeg.

Ved selv hvordan jeg vil, og ikke vil, fremstå i min profil, og jeg kan nemt forestille mig at adskillige fyre tror at et billede af ham og hans hund vil overbevise en pige om at han har en blød side.

Mener vist også at ha læst forleden i Metro Express eller lign. gratis-avis at det bedste kneb for fyre der ville have mange hits på sin online dating-profil, var at inkludere sit kæledyr i billedet. Ik om jeg forstår det, but there you go :)
Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 03:42
Cat2100 11/03/2010 03:37
Hvad med at nævne det i profil teksten så?

Det kan man da også sagtens Men jeg ser nu intet galt i at have et par billeder med dyrene også.

Billederne skal jo også vise lidt om hvordan man er som person, hvilken "hverdag" man har så at sige, altså de udtrykker en del, og nogle vil gerne vise at de også har kæledyr.
At man har kæledyr viser jo også man er i stand til at tage sig af et dyr, altså omsorgsfuld (Self. kan man sagtens tage et billede med et dyr uden at man nødvendigvis er i stand til at tage sig af det, men you get the picture)
Et billede siger mere end tusinde ord
MrOverlooked
MrOverlooked(21 år - 105 debatindlæg)11/03/2010 03:50
Cat2100 11/03/2010 03:40
Det er også blot sådan et svar jeg var ude efter - om der var en mening med det, eller om de bare synes det var sejt... men på den måde giver det jo mening - ikke at det virker på mig af den grund, synes stadig det virker desperat, men hvis de får noget på det, ja men så fred være med det!

Tror såmænd ik der er en følelse af "sejhed" i at sidde i kontor-stolen med Fido på skødet Er overbevist om at det er akkurat som jeg beskrev det i langt de fleste tilfælde.
At man så får Brian Bums og Rocker Ringo der står med kamphund 1, 2 og 3 og posere foran den tunede bimmer i blå-grøn perlemor og ligner noget fra coveret på "Idiots'R'Us", er det sjældent svært at gætte sig til hvor sej han tror han er

Men vil da godt erkende at en pige der sidder og nusser missen (nej, ik dén mis!) da heller ikke ville gøre videre indtryk på mig, men det så fordi jeg er ret ligeglad med kæledyr; på godt og på ondt - er pigen selv, ikke kæledyret, der interessere mig :)
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 03:53
Jo forstår godt det med at have billeder af dyrene, men hvorfor sammen med dem? Eller det har jeg så fået svar på ligefør, men det var der mit spørgsmål lå... Jeg har intet imod dyr eller folk der har dyr - det der med at have vovsen med på billedet, har bare den modsatte effekt på mig - end hvad de nok prøver eller hvad man siger...?!
DeadCowSayNoMoo 11/03/2010 03:42
Det kan man da også sagtens Men jeg ser nu intet galt i at have et par billeder med dyrene også.

Billederne skal jo også vise lidt om hvordan man er som person, hvilken "hverdag" man har så at sige, altså de udtrykker en del, og nogle vil gerne vise at de også har kæledyr.
At man har kæledyr viser jo også man er i stand til at tage sig af et dyr, altså omsorgsfuld (Self. kan man sagtens tage et billede med et dyr uden at man nødvendigvis er i stand til at tage sig af det, men you get the picture)
DeadCowSayNoMoo 11/03/2010 03:42

Maria Nossefakta
Maria Nossefakta(19 år - 1485 debatindlæg)11/03/2010 03:58
Cat2100 11/03/2010 03:53
Jo forstår godt det med at have billeder af dyrene, men hvorfor sammen med dem? Eller det har jeg så fået svar på ligefør, men det var der mit spørgsmål lå... Jeg har intet imod dyr eller folk der har dyr - det der med at have vovsen med på billedet, har bare den modsatte effekt på mig - end hvad de nok prøver eller hvad man siger...?!
Tror det er det samme som med trutmunden, det er en mystisk ting og nok noget man aldrig får svar på tror jeg
Cat2100
Cat2100(25 år - 178 debatindlæg)11/03/2010 04:13
Det kan du have ret i Og jeg vil ikke prøve at forsvare trutmunden, for ved godt det er en tosset ting - men hos mig, har den sit eget liv, og dukker mistænkeligt op når kameraet kommer frem
Hav en god torsdag
DeadCowSayNoMoo 11/03/2010 03:58
Tror det er det samme som med trutmunden, det er en mystisk ting og nok noget man aldrig får svar på tror jeg
Tanjapigen82
Tanjapigen82(28 år - 27 debatindlæg)15/03/2010 15:57
Jeg synes personligt det er en sød ting at vise den slags billeder........ Det er noget som er i ens liv, det hører til, også hvis en evt. kæreste skulle komme ind i livet senere.... Mine dyr, betyder også meget for mig, de er mine børn
o0Mariaaaa0o
o0Mariaaaa0o(25 år - 227 debatindlæg)15/03/2010 16:09
Cat2100 11/03/2010 01:57
Altså nu har jeg stusset over det nogle gange - HVORFOR er der en masse "macho" mænd, der ligger billeder ud af dem selv sammen med deres hund/kat/fritte/osv.?

Jeg synes personligt det giver sådan lidt et "vil du ikke nok skrive til mig og min hund" billede af dem...

Vær søde at give lidt feedback, da jeg er meget uforstående overfor "trenden" herinde

tror såmænd bare folk gerne vil vise deres dyr, da det jo er en del af deres liv, uanset om det er macho eller ik, syntes mare de billeder med bar overkrop og det pis trækker ned.. stop det dog.. hvorfor tror i fyre at de billeder får os til at skrive.. well not me!!
charmeur
charmeur(23 år - 60 debatindlæg)15/03/2010 16:11

Det gør de nok fordi det for nylig var oppe i medierne at fyre med dyr på deres billeder scorer mere -kort sagt -Så det er der vel nogle mænd som tror på:P
MissMary
MissMary(29 år - 1694 debatindlæg)15/03/2010 16:13
Det kan slet ikke beskrives, hvor meget jeg elsker dyr, så har en fyren et billede, hvor han fx sidder sammen med sin kat, så er det et turn on for mig og jeg mener blot, at det viser, hvor empatisk fyren er. Derimod er billeder af bilen, motorcyklen, anlægget og børnene turn offs. Så mon ikke det bare er smag og behag, vi har jo alle forskellige præferencer
Jeppe88
Jeppe88(22 år - 131 debatindlæg)15/03/2010 18:07
Et eller andet skal der vel være på de billeder, kan da være ligegyldigt...
Executive Protection
Executive Protection(34 år - 4309 debatindlæg)15/03/2010 19:45

hehe... for mit vedkomne har jeg "hundehvalpen" med på et par billeder da jeg arbejder med hunde og jeg ville vælge en evt kæreste fra hvis hun ik kunne accepterer at jeg hade brugshund og brugte den på jobbet...

og så er de jo en del af hvem jeg er da jeg er et stort naturmenneske...

så det siger en del om mig... hvis du skulle være i tvivl... hehe...
Frederikke 18
Frederikke 18(19 år - 1000 debatindlæg)15/03/2010 19:52
Jeg kan sagtens nikke genkendende til trutmunde-tiden, og kan se hvor meget den blir brugt af de unge tøser i familien, så den står jeg osse inde for
MEN har det på samme måde som ovenstående (trådstarter), at det er sjovt og mærkeligt at lille Figaro eller Kaninus liiige skal med på billedet.. Det er heller ikke noget der siger mig noget
Vælger dog ikke fra pga. det. Men det er ikke noget jeg spørg ind til, eller tænker over osv.
12