marie33 11/03/2010 00:19
. kanon svar . stof til efter tanke . tak .
Tak, kan nu ikke se hvad der var så "vise ord" i det.. Men takker pænt

Forstår godt din undren til det og lidt det der med at tjene penge på folk der så gerne vil finde kærligheden..
Men det skal dog siges at jeg synes det er fint man er her for at finde kærligheden

Og så er det jo så op til folk selv om de vil betale.. Det er jo ikke sådan at man ikke kan finde kærligheden her hvis man ikke betaler og det koncept kan jeg godt li'..
Kan være jeg selv gør det en dag... Stiller mig selv som "aktivt" søgende herinde.. Om nogle år.. xb Hvis ikke jeg har fundet den rette endnu til en tid hvor det passer mig at finde en..
Og det må vel være fair at en hjemmeside kræver penge for at holde sig selv kørende som der også er blevet nævnt..
Btw. kan finde en lidt bedre sammenligning hvis det er.. (Tror jeg nok).. En psykolog f.eks.. De kan umuligt i hver enkelt tilfælde sidde og tænke ej hvor er det synd og så selv sidde og græde snot.. Nej de ved at der er et "behov" og "udnytter" det til en forretning.. "Kunden" bliver måske rask og måske ikke..
Lidt ligesom Paradise Hotel, der er en masse flotte singler som så får lidt penge hist og her, sex, venskaber, utroskab, fjender osv. osv.. Mens det giver en kæmpemæssig overfladisk lort i hovedet på unge som der så i sidste ende er nogle mennesker der tjener penge på.. Her i dette tilfælde dem der har udtænkt Paradise Hotel.. For mit vedkommende er det ren og skær udnyttelse men det kan jo også bare være mit forkerte synspunkt på det