Jeg eeelsker, at være på stranden. Men opholder mig nærmest kun i vandet - så fuck min påklædning. Jeg har en fin badedragt som jeg købte år tilbage. Den holder endnu!
Et par trusser og topløs andet behøves ikke! Skal ikk ha hvide bryster...
Det er det jeg snakker om :) Det er også lidt kikset at have sex med en der har trekanter på patterne... men nu handler det jo også om andet end sex det handler jo også om personlighed... Men det er ikke en del af den her debat :)
Det er det jeg snakker om :) Det er også lidt kikset at have sex med en der har trekanter på patterne... men nu handler det jo også om andet end sex det handler jo også om personlighed... Men det er ikke en del af den her debat :)
Præcis - hvide bryster er fesent og desuden går jeg aldrig i vandet så har ikk brug for bikinitop
Jeg holder mig til den samme plan som jeg plejer - 0 strandture, så længe min mave hænger så meget som den gør, så jeg sparer lige oceaner af penge på badetøj. :)
Jeg holder mig til den samme plan som jeg plejer - 0 strandture, så længe min mave hænger så meget som den gør, så jeg sparer lige oceaner af penge på badetøj. :)
Synes monokini er nice Skal selv ud og kigge på nogen. Ellers har jeg fra forrige sommer bikinier for flere 1000 liggende. Meeeen, de squ nok blevet lidt for store Så skal så småt ud og kigge på nyt :)