Veni Vedi Vici 05/07/2010 12:37
SLAP SELV AF.. Jeg er ganske afslappet, men måske skulle du trykke dig lidt klarere ud, når det tydeligvis er mange der ikke forstår din mening med denne debat. Du vil have information om folks oplevelser med sygdommen, og det er hvad du får, og hvis det ikke er tilfredsstillende, så må du jo følge Miss Shines forslag og hoppe ind på en side hvor du rent faktisk kan finde folk med sygdommen..
Jeg svarede dig pænt, ingen sure miner, og får smidt et forkrampet surt indlæg tilbage i hovedet. Så jeg slapper rigeligt af.
Jeppe88 05/07/2010 14:26
Du ingen anelse har om? Du kan ikke lære noget eller hvad? Ja okay men hvis du foretrækker at have en indskrænket horisont så forsæt da endelig, du må undskylde at jeg giver dig et tip. Man har ikke fundet nogen bivirkninger ved melatonin what so ever, på trods af enormt mange kliniske studier.
Din respons til overskrift delen overrasker mig ikke, du...
Du ingen anelse har om? Du kan ikke lære noget eller hvad? Ja okay men hvis du foretrækker at have en indskrænket horisont så forsæt da endelig, du må undskylde at jeg giver dig et tip. Man har ikke fundet nogen bivirkninger ved melatonin what so ever, på trods af enormt mange kliniske studier.
Din respons til overskrift delen overrasker mig ikke, du lever vidst i din egen lille bobbel. Held og lykke med at finde nogen der kan holde dig ud.
Håber ikke der er nogen der gider hjælpe dig med den måde du taler til folk.
Jeg lever nu ikke i nogen bobbel udover den der er i mine ører. Jeg kan sagtens lære hvad ting er, men jeg er ikke uddannet læge, jeg har ikke nogen form for medicinsk baggrund og kan derfor ikke fuldt ud forstå hvad f.eks. penicillin er. Så hellere tage en snak med min læge om tingene.
Nu er der sjovt nok masser der kan holde mig ud, måske du bare kun ser negativt
Er er møghamrende snotsyg, forkølelse, mellemøresbetændelse og bihulebetændelse. Men jeg holder mig positiv og frisk fremfor at sidde og mugge.
Fætter Solskin 05/07/2010 10:34
Jamen så skulle du jo nok ikke ha' skrevet "Og jeg har hørt om det før, jeg har dog ikke helt hørt om hvad det er" i dit oplæg, men istedet skrevet at du har læst alt muligt om det på nettet m.m. og søger derfor i stedet folk der lider af det og kan fortælle om hvordan det føles på egen krop!
Det andet opfordrer jo til at man kommer med information om sygdommen......

Men vær da glad for interessen....

Nu er det skrevet

Og kan ikke se hvordan det kan misforståes at jeg søger folk der har sygdommen og ikke oplysninger

Men lad den nu ligge.
Er skam glad for interessen, er bare irriteret over sure folk der lige pludselig farer op i en flint over en manglende smiley, eller at de nok læser tingene lige lidt hårdt.
Miss Shine 05/07/2010 11:24
Har du prøvet at gå ind på deres forening og tale med dem derinde? Jeg vil sige at muligheden for at tale med en der har søvnapnø er væsenlig større via deres eget netværk kontra netdate.
Har du ikke allerede har den, er deres hjemmeside: www.snorker.dk
Nej der har jeg ikke været inde

Tak for linket det vil jeg gøre. Men tænkte jeg kan jo prøve, hvo intet vover, intet vinder