Synes der er så mange folk som brokker sig.
Kan vi ikke samle alt brokket og brokke os i flok ? :D
Alt mellem himmel og jord er velkommen :)
Jeg vil gerne brokke mig over jeg sidder på min skole midt ude på bøhlandet og laver ingenting .. Men der er langt hjem til kbh fra ebeltoft :s
|Piippii|29/01/2009 17:30Synes der er så mange folk som brokker sig.Kan vi ikke samle alt brokket og brokke os i flok ? :D
Alt mellem himmel og jord er velkommen :)
Jeg vil gerne brokke mig over jeg sidder på min skole midt ude på bøhlandet og laver ingenting .. Men der er langt hjem til kbh fra ebeltoft :s
vil godt brokke mig over at du brokker dig... igen...
og så vil jeg godt brokke mig over du ikke skal med på pub i aften og en liter bajer eller 2... nok tættest på 2
vil brokke mig over min lorte uge....
først blir jeg overfaldet af en gut jeg datede for et par måneder siden.... og så bonger en kammerat mig for 3600 så jeg nu står og mister min lejlighed fordi der ikke er penge til husleje....
fucking lorte møg uge.....
jeg broker mig over jeg intet post for.. og at jeg sidder og keder mig for helt ærligt kan da bare ikk passe :-(
..
|Kaiser T|29/01/2009 17:31vil godt brokke mig over at du brokker dig... igen...og så vil jeg godt brokke mig over du ikke skal med på pub i aften og en liter bajer eller 2... nok tættest på 2
Jamen her ER pisse kedeligt! Hvis skolen ikke have udlånt computere med internet adgang så ville vi gå i seng kl 18 hver aften fordi vi ikke har andet at tage os til :s
Men henter du mig er jeg frisk :p</p>
|luccas|29/01/2009 17:31jeg vil brokker mig over jeg ikk får post fra en lækker single tøs :shy:
Skal jeg sende dig et brev ? :o (Hvis jeg altså hører under kategorien lækker ;))
|anaya|29/01/2009 17:33Meld ham :) Havde en eks som overfaldte mig på arbejdet for 1½ år isden .. ifk 2 trykkede ribben (havde to kolegaer som vidner ..) .. Han fik 30 dage bag træmmer :)vil brokke mig over min lorte uge....først blir jeg overfaldet af en gut jeg datede for et par måneder siden.... og så bonger en kammerat mig for 3600 så jeg nu står og mister min lejlighed fordi der ikke er penge til husleje....
fucking lorte møg uge.....
|Piippii|29/01/2009 17:34det gjorde jeg også.... jeg fik den besked at det havde de ikke resurcer til men jeg ku jo ringe hvis han gjorde det igen..... så er det skuda ligesom for sent....Meld ham :) Havde en eks som overfaldte mig på arbejdet for 1½ år isden .. ifk 2 trykkede ribben (havde to kolegaer som vidner ..) .. Han fik 30 dage bag træmmer :)
|Piippii|29/01/2009 17:33..
Men henter du mig er jeg frisk
haha ja det kunne du lide... kan nok godt hente dig... men du må selv finde tilbage...
|Piippii|29/01/2009 17:33..
Skal jeg sende dig et brev ? :o (Hvis jeg altså hører under kategorien lækker ;))
tror jeg du gør...
|That Girl|29/01/2009 17:33jeg broker mig over jeg intet post for.. og at jeg sidder og keder mig for helt ærligt kan da bare ikk passe :-(
Do something about it... send et brev til nogen andre :D :D bare et forslag...