ja ved godt hvad i alle tænker :-p fy skam jer... hehe nej er slet ikke så slemt som det lyder, mit spørgsmål er endelig kun for piger/kvinderne. og er bare. hvad kan i bedst li af hår på en mand? (altså hovedet) langt, kort, skaldet eller hvad er i mest til?
Det kommer an på facon af hovedet...
Jeg syntes der klær dig rigtig godt med næsten intet hår, hvor det til andre bare ville ligne de istedet havde tabt det :D har også svært ved at forestille mig dig med mere hår. :)
|Spasserinde|14/09/2009 06:44må jo så tilstå at jeg nok har haft de fleste typer for hår man kan havde, langt, skaldet, diverse farver, samt klippet som 1 munk (du ved skaldet hele toppen og så kun hår i siderne) samt langt hår i nakken og kort i front, sådan rigtig rednek hår, men sådan er det når man tager imod sådan nogen her = du tør ikke blive klippet sådan her :thinking: men det gjode jeg så :-p</p>Det kommer an på facon af hovedet...
Jeg syntes der klær dig rigtig godt med næsten intet hår, hvor det til andre bare ville ligne de istedet havde tabt det :D har også svært ved at forestille mig dig med mere hår. :)
|Gaf Gaf|14/09/2009 05:55ja ved godt hvad i alle tænker :-p fy skam jer... hehe nej er slet ikke så slemt som det lyder, mit spørgsmål er endelig kun for piger/kvinderne. og er bare. hvad kan i bedst li af hår på en mand? (altså hovedet) langt, kort, skaldet eller hvad er i mest til?
Det kommer fuldstændig an på hans ansigt. Ligesom Spasserinde siger (;
Well.. Jeg er enig i dét der er blevet skrevet hidtil.. Det kommer meget an på ansigtsfacon :) Nogen er bare super frække som skaldet/meget korthåret, mens andre ser direkte kikset ud uden hår.. :)
så længe det ikke kan laves hestehale så dur det meste.... :-D ikke noget værre end langt langt hår sådan DAD langt :thumbsdown: