Hvad er den sidste ting du har købt? (og tænker ikke mælk, sukker m.v.) .. Og hvorfor? :D
Jeg købte lige et par dejlige heels i dag. De er sådan lidt "smoking" sko agtige med høj hæl. Mega nice. Grunden til at jeg købte dem var, at jeg har ledt efter et par højhælede at have på til hverdag. :) wee.
Jeg har idag købt en skægtrimmer, fordi jeg var træt af at jeg ikke kunne vælge imellem skæg, eller ingen skæg... Så nu vil jeg se om jeg ikke kan trimme mit skæg i en pæn længde og facon... :) Hurra, hurra! :D
ps.
Fed tråd ;)
|MissTR|14/10/2009 18:49Hvad er den sidste ting du har købt? (og tænker ikke mælk, sukker m.v.) .. Og hvorfor? :DJeg købte lige et par dejlige heels i dag. De er sådan lidt "smoking" sko agtige med høj hæl. Mega nice. Grunden til at jeg købte dem var, at jeg har ledt efter et par højhælede at have på til hverdag. :) wee.
3 stk Levis bukser, 1 par Nike sko, ét par Timberland Boots, og ét stk hættetrøje i Lørdags.
I dag stod den på nye forlygter til bilen, bananmanifold, og betaling til Autolakeren:)
Et par gode vinterstøvler til prinsessen :-)
Det næste jeg skal ud at anskaffe er en potte, for nu skal vi så småt til at lære det der toilet-halløj :D
Hmm jeg tror det var sko til min datter... det sidste jeg har købt til mig selv var bukser, som nu er for store...
|MsMissen|14/10/2009 18:53Hmm jeg tror det var sko til min datter... det sidste jeg har købt til mig selv var bukser, som nu er for store...
big is good! :D