Dumme sig i en brandert!

Salsa fever
Salsa fever (35 år, 342 debatindlæg) 05/12/09 11:28

Hejsa

Ville lige høre hvad folk herinde mener om det?

Hvor meget drikker du? Hvor ofte?

Må nok indrømme at jeg selv vil mere eller mindre helt stoppe med det.
Det bliver sgu svært. Jeg er ikke alkoholiker og LANGT fra men da jeg er i god form, kan jeg
sgu bare ikke klare så meget. Forstået på den måde jeg fatter sgu ikke en brik af hvad der sker omkring mig.
Det resulterede så i en kvinde som blev pisssed på mig og skred med en jackass hjem for at genere mig.

Har I lavet nogle dumme ting, når I har været fuld?

Synes bare at der kommer sgu ikke rigtig noget godt ud af det. Jo det er en god stemning og man har lidt mindre hæmninger men det er kortvarig før den bliver omsat til fuldeskab og negative ting.

HVad er jeres holding til alkohol?

Miss Mette W
Miss Mette W (27 år, 1454 debatindlæg) 05/12/09 11:33

|Salsa fever|05/12/2009 11:28
Hejsa

Ville lige høre hvad folk herinde mener om det?

Hvor meget drikker du? Hvor ofte?

Må nok indrømme at jeg selv vil mere eller mindre helt stoppe med det.
Det bliver sgu svært. Jeg er ikke alkoholiker og LANGT fra men da jeg er i god form, kan jeg
sgu bare ikke klare så meget. Forstået på den måde jeg fatter sgu ikke en brik af hvad der sker omkring mig.
Det resulterede så i en kvinde som blev pisssed på mig og skred med en jackass hjem for at genere mig.

Har I lavet nogle dumme ting, når I har været fuld?

Synes bare at der kommer sgu ikke rigtig noget godt ud af det. Jo det er en god stemning og man har lidt mindre hæmninger men det er kortvarig før den bliver omsat til fuldeskab og negative ting.

HVad er jeres holding til alkohol?

Nope - har prøvet de helt store ture, hvor man bare tænker oh shit. Men nej, jeg kan godt beherske mig - os selvom jeg er stang bacardi...

unikummet
unikummet (25 år, 1262 debatindlæg) 05/12/09 11:43

Jeg har nogle halv skarpe holdninger i forhold til alkohol. Jeg drikker selv, et par gange om året. Ellers begrænser det sig til, at jeg drikker en øl eller to til enten maden, eller i selskab med nogle kammerater.
Jeg har oplevet lidt af hvert, mens alkohol har været indeblandet, og dertil forstår jeg ikke hvorfor det dels skal være så forbandet billigt, og lovligt i så ung en alder.

Næh, så holder jeg mig satme til mit fjolletobak - Det ved man hvad er, og det ryger man ikke i koma af ^^

Gadeberg
Gadeberg (26 år, 775 debatindlæg) 05/12/09 11:44

Kan som oftes beherske mig også selvom jeg er godt fuld...

Millis
Millis (24 år, 3892 debatindlæg) 05/12/09 12:04

Pt går mig og min veninde i byen så godt som hver weekend og selvfølgelig laver man nogen ting hvor man bare tænker: Dooooh!!

Men som regel kan jeg stå ved de ting jeg laver også selvom jeg har været fuld. Har 1 gang været så fuld at jeg ikk kan huske noget men ellers kan jeg som regel huske alt. Jeg er også den type der kan blive "ædru" hvis jeg pludselig føler jeg bevæger mig ud på gyngende grund.

Desuden holder jeg fra i går af et halvt års pause med og drikke!

el_nino
el_nino (31 år, 2966 debatindlæg) 05/12/09 12:08

har engang været så stiv at jeg blev smidt ud af et værtshus,og blev sq så sur at jeg smed en cykel gennem vinduet(ikke noget jeg er stolt af)

unikummet
unikummet (25 år, 1262 debatindlæg) 05/12/09 12:30

Jeg har været så stiv, så jeg knækkede mig da jeg kom ud af diskoteket.
På en eller anden vis, har jeg haft fundet mig hele vejen op til stationen, og kan faktisk huske et brudstykke, fra da jeg lå på nogle sæder.. hmm..

Anyways.. Det eneste, fra den aften jeg kunne huske var, at jeg gik op og ned af en station, og ventede på mit tog. Som jeg gik der, snublede jeg i ny og næ pga. træthed og fuldskab. Til sidst finder jeg en bænk hvor jeg kan sidde (og ikke falde), fryse og vente på toget.
Efter nogle timer var gået, og jeg var blevet rigtig ynkelig, kikker jeg udover landskabet og tænker:
"Hvornår helvede kommer det tog!!?... Hmm.. Hvad laver den korn-mark egentlig her? Der er sgu da INGEN marker ved Holbæk Station?"
Jeg rejser mig op, begynder at gå op af perronen, og leder efter et skilt med "destination" - Da jeg finder det stod der "Regstrup".

YEEES! Jeg havde siddet i 4½ time, gået, faldet og frosset, ventende på et tog der aldrig kom som skulle tage mig derhen hvor jeg var :p</p>

el_nino
el_nino (31 år, 2966 debatindlæg) 05/12/09 12:32

[quote|unikummet|05/12/2009 12:30]Jeg har været så stiv, så jeg knækkede mig da jeg kom ud af diskoteket.
På en eller anden vis, har jeg haft fundet mig hele vejen op til stationen, og kan faktisk huske et brudstykke, fra da jeg lå på nogle sæder.. hmm..

Anyways.. Det eneste, fra den aften jeg kunne huske var, at jeg gik op og ned af en station, og ventede på mit tog. Som jeg gik der, snublede jeg i ny og næ pga. træthed og fuldskab. Til sidst finder jeg en bænk hvor jeg kan sidde (og ikke falde), fryse og vente på toget.
Efter nogle timer var gået, og jeg var blevet rigtig ynkelig, kikker jeg udover landskabet og tænker:
"Hvornår helvede kommer det tog!!?... Hmm.. Hvad laver den korn-mark egentlig her? Der er sgu da INGEN marker ved Holbæk Station?"
Jeg rejser mig op, begynder at gå op af perronen, og leder efter et skilt med "destination" - Da jeg finder det stod der "Regstrup".

YEEES! Jeg havde siddet i 4½ time, gået, faldet og frosset, ventende på et tog der aldrig kom som skulle tage mig derhen hvor jeg var :p[/quote] stive svin :-{} :-p</p>

FKA Nocas
FKA Nocas (34 år, 16929 debatindlæg) 05/12/09 12:33

Jeg ved ikke, om jeg ligefrem dummer mig i branderter...
Jeg har det måske med at blive en tand for kærlig :shy:
At jeg kysser lidt på tøserne her og der, har intet med fuldskab at gøre... Det gør jeg sq også i ædru tilstand :giggle:

Men jeg har nok en større trang til tæthed, når jeg har drukket.

brandborg
brandborg (29 år, 3575 debatindlæg) 05/12/09 12:38

Tjaee... Dumme sig eller ej, det vigtigeste for mig er sgu, at man står ved de brølere man har lavet.

Har selv lavet nogen ting hvor jeg har haft lyst til, at give alkoholen skylden, men i sidste ende er det jo mig selv der vælger at drikke mig fra sans og samling.
Så må jeg jo også stå ved det jeg laver.