Lige et spørgsmål, som jeg har tænkt lidt over :)
Hvis en kok bliver syg (forkølet og i den dur) og ikke kan smage forskel på den mad han laver, lægger han sig så syg?
Man skulle jo næsten mene at det var den rigtige løsning, men hvad tror I?
Selvfølgelig render en kok ikke rundt og er snottet mens han/hun laver mad - det giver jo sig selv.
D
|toby79|09/03/2010 18:50Selvfølgelig render en kok ikke rundt og er snottet mens han/hun laver mad - det giver jo sig selv.
D
Man kan altså godt have mistet sin smagssans som en eftervirkning af en forkølelse. Smagssansen var jo spørgsmålet til debat
|NBergh|09/03/2010 18:52Man kan altså godt have mistet sin smagssans som en eftervirkning af en forkølelse. Smagssansen var jo spørgsmålet til debat
Så må man håbe at han har en kollega der kan smage for ham, for selv en kok kan vel ikke lave mad på rutinen alene (altså uden at skulle smage på tingene undervejs).
|KOLDING DUDE|09/03/2010 18:55Så må man håbe at han har en kollega der kan smage for ham, for selv en kok kan vel ikke lave mad på rutinen alene (altså uden at skulle smage på tingene undervejs).
Ja, det er jo også det jeg har spekuleret over.
|Bird of Prey75|09/03/2010 19:03Der sker ting i diverse restaurant køkkener der vil få en forkølelse til at blegne.
Ja det har du nok ret i, men det var nu mere 'mistet smagssans' jeg ville have til debat.