Hvor meget betyder det for jer, om den modsatte part er ryger eller ej, når i vælger imellem folk? Her tænker jeg nok mest på ikke rygerene.. Men er det noget der får dig/jer til at lade vær med at kontakte en anden profil?
Hejsa alle!
For mig, betyder det ingenting om en evt. partner skulle ryge eller ikke....... kommer ikke an på det. :-)
Det r slet ikk noget jeg tænker på... de fleste fyre jeg kender r rygere og jeg r ikke-ryger, sååå... ;D
vil heller ikk mene det har noget og sige personligt så ska hun bare ikk blande sig i det
ja nu er jeg ryger og jeg er træt af kvinder der ikk ryger siger mig jeg ska stop med og ryge
ja det kan godt være jeg ska det men det bliver først når jeg selv bestemmer det og ingen andre :D
men det er bare min mening :D
hehe er mega anti ryger men tager mig ikke af en partner tyger kun med en enkelt eller to hint om de burde stoppe
|MisseMiv88|10/03/2010 00:35Det r slet ikk noget jeg tænker på... de fleste fyre jeg kender r rygere og jeg r ikke-ryger, sååå... ;D
Rart at hører :-p</p>
|Dj FoZz|10/03/2010 00:38ja det kan godt være jeg ska det men det bliver først når jeg selv bestemmer det og ingen andre :D
men det er bare min mening :D
Har det på helt samme måde ;-)
|Tanjapigen82|10/03/2010 00:34Hejsa alle!For mig, betyder det ingenting om en evt. partner skulle ryge eller ikke....... kommer ikke an på det. :-)
Nej det mener jeg jo heller ikke, men sad bare og tænkte lidt over det ;)
Det eneste jeg bare ikke gider, er hvis man sidder og ryger mig direkte ind i hovedet, ikke så sjovt!