Hey.
Eftersom den sidste var vellykket og nu også overstået, synes jeg vi skal arrangere en ny hyttetur :D
jeg ved, at Nocas og Anja9 er igang med at finde ud af noget med en sommertur, men synes det kunne være fedt, hvis vi også kunne lave noget inden da.
Men eftersom jeg stinker til planlægning, er der så andre der dur til det?
her er en kortfortegnelse over spejderhytter i dk, med plads til mere end 20 mennesker :)
http://www.hyttefortegnelsen.dk/search?page=1
og så lige en afstemning/føler
Øhhmm.. Jeg hjælper gerne med en planlægning, hvis det bliver her i Jylland.
Men mon ikke noget af "magien" går af, hvis der bliver en hyttetur hver anden måned?? :thinking:
|Nocas|10/03/2010 21:20Øhhmm.. Jeg hjælper gerne med en planlægning, hvis det bliver her i Jylland.
Men mon ikke noget af "magien" går af, hvis der bliver en hyttetur hver anden måned?? :thinking:
det kunne du have ret i, men så er der jo mulighed for at andre mennesker kan komme med :)
|Nocas Er Skøn|10/03/2010 21:20Maj - men så nu at det blev i juli istedet for.. :-p100% grundet eksamen.. :-)
uh ja.. dumme eksaminer
|Nocas|10/03/2010 21:20Det kunne jeg også godt være bange for... Så lad os lave en "killer" tur til sommer i stedet for (ikke uge 28) og evt. mere end en weekend? Altså en 3-4-5 dage...Øhhmm.. Jeg hjælper gerne med en planlægning, hvis det bliver her i Jylland.
Og ellers stemmer jeg for Maj, da jeg lige skal nå at have lidt penge skrabet ind igen og der er færrest konfirmationer når vi er halvvejs i Maj...
|Promille|10/03/2010 21:29Og ikke uge 29 der bliver min smuksak 4 år.. :heart:Det kunne jeg også godt være bange for... Så lad os lave en "killer" tur til sommer i stedet for (ikke uge 28) og evt. mere end en weekend? Altså en 3-4-5 dage...Og ellers stemmer jeg for Maj, da jeg lige skal nå at have lidt penge skrabet ind igen og der er færrest konfirmationer når vi er halvvejs i Maj...