|marie33|10/03/2010 23:53Nej ville heller ikke mene det har noget med det at gøre, men der er jo nogle omkostninger ved at drive en hjemmeside, og så mener jeg absolut ikke at det er dyrt på ND :-Dmen det er det jo på en måde .
|marie33|10/03/2010 23:53men det er det jo på en måde .
du må tænke på at en datingside også er en form for virksomhed og derfor har den brug for penge for at løbe rundt
|marie33|11/03/2010 00:06ja løbe rundt og få penge ud af dem der så gærne vil finde kærligheden .
de har jo udgifter for at få siden til at løbe rundt men hvis du ikke vil betale noget kan du jo bare være gratis profil
|marie33|11/03/2010 00:06ja løbe rundt og få penge ud af dem der så gærne vil finde kærligheden .
Sådan er det meste jo bygget op.. Personligt er jeg her ikke for at finde kærligheden.. Derfor skal man jo ikke afvise at det sker engang.. Dog er jeg betalende medlem fordi man f.eks. også kan debattere her, skrive med folk osv.. Men det er jo et valg folk selv træffer.. Desuden er der så mange alternativer til at finde kærligheden som at snakke til en ved et busstoppested som så ender ud med en kæreste gennem mange år.. Men kan da udmærket se hvad du mener med det.. Tror også der er mange der bare kører fast i det på den her måde..
Er du fuld??
Du kan jo sagtens bruge siden gratis, der følger bare nogen "bonusser" med når man betaler. Du kan sagtens få dates og alt muligt uden at betale.
Der er løn til medarbejdere, vedligeholdeldse/opdatering af servere mm. der skal bruges udgifter til. Så det er vel fair nok.
det er vel det samme som at sige at et bryllup indikere prisen på kærlighed? - for der betaler man jo også for mad osv..