En bondemand går ude på sin mark. Her finder han en lampe.. han tænker, at han vil prøve at gnide på den. Det gør han, og der kommer en ånd op af lampen, som fortæller ham at han har ét ønske.
Manden tænker og tænker... og til sidst beslutter han sig for at ønske sig en motorvej til Hawaii.. Ånden svarer; Arrrgh.. den kan jeg ikke lige klare.. Men ønsk dig noget andet. - Manden tænker og tænker igen.. og siger så til ånden, at han ønsker at kunne forstå kvinder.. Og ånden spørger straks; Skulle din motorvej være 2- eller 3 sporet?
:giggle:
|MushMush|11/03/2010 00:13haha :D
mega mandchauvaunistisk (staves?) men sjov nok :giggle:
Ja den er nok lidt mandsvkfdlernistisksksisk.. men den er jo heller ej helt usand.. har du måske nogendinde mødt en der forstår dig? - Næææ.. ;)
hvis du kan så kan jeg også...
mænd er som græsplæner. de skal slåes, holdes nede.. og helst være pænere en naboens.... he he
|Spectator|11/03/2010 00:15Ja den er nok lidt mandsvkfdlernistisksksisk.. men den er jo heller ej helt usand.. har du måske nogendinde mødt en der forstår dig? - Næææ.. ;)
haha nej ikke 100% i hvert fald ;)
|DeadCowSayNoMoo|11/03/2010 00:15Den må næsten høre til her :D
Lol.. Det er sådan en maskine man skal dumpe en løgnedetektortest for at må eje.. :D
|mizzy_jolene|11/03/2010 00:16hvis du kan så kan jeg også...mænd er som græsplæner. de skal slåes, holdes nede.. og helst være pænere en naboens.... he he
Fair nok.. hehe.. Der er ikke så meget at sige til at der nu også findes krisecentre for mænd.. :-{}