Intimbarbering og kropshår

mouglie
mouglie (31 år, 168 debatindlæg) 11/03/10 09:34

Mig og min veninde går tit i svømmehallen og her forleden endte vi med at snakke om hvordan folk ligesom klarer det med kropsbehåring og barbering .. og derud fra kom så debatten om hvad for præferencer folk har og hvad der er mest almindeligt.

så vil da lige lave en hurtig spørgerunde om hvad i herinde selv gør og selv syntes er pænest til det modsatte køn :)

Personligt gør jeg:
Barbere under arme og boller og hvis jeg havde haft hår på brystet havde jeg også fjernet dem.
Trimmer resten af kønsbehåringen ret tæt og barbere pikslipset af.

Til piger fortrækker jeg:
Barberet under armene og på benene.
Missen barberet bortset fra en veltrimmet lille stribe.

OT Dronning
OT Dronning (26 år, 7455 debatindlæg) 11/03/10 09:37

Mine tøser:
- Glat mis
- Fjern håret under armene
- Fjern hår på benene

Mine fyre:
- Må gerne være behåret
- Hår på ryggen skal væk
- For meget hår forneden er ikke rart... Trim gerne, men fjern ikke

I know det er weird, men sådan er jeg nu engang :p</p>

nahnahnah
nahnahnah (22 år, 19 debatindlæg) 11/03/10 09:40

Ej, der vil jeg så sige.. MÆND SKAL HAVE HÅR UNDER ARMENE!.. de skal ikke ligne mig :)
- selvfølgelig må de godt studse det lidt, så det ikke går i dreadlocks.. men, hvis der ikke er hår, så er han bare ikke en rigtig mand!

hippieTossen
hippieTossen (21 år, 576 debatindlæg) 11/03/10 09:44

Ej, pikslipset skal da være der, og der skal også være noget hår under armene :o - syns jeg ! :)

rikke randers
rikke randers (34 år, 116 debatindlæg) 11/03/10 09:45

mænd må gerne have lidt på brystet, alt med måde :shy:

jeg selv fjerne alt på nær i ansigtet... ;-)

BGHFF
BGHFF (21 år, 4566 debatindlæg) 11/03/10 09:46

Jeg blir vokset ..

får alt sammen helt væk, så den er glat .. :-)

DelhiBelly
DelhiBelly (101 år, 2608 debatindlæg) 11/03/10 09:46

Synes ærligt talt, at der er gået lidt for meget hysteri i det med kropsbehåring! Jeg har absolut ikke noget imod, at en fyr er behåret (og ja, vælger ikke en fyr fra fordi han har hår på ryggen) så længe han er sød, dejlig og soigneret. - Og en fyr der ligefrem barberer armhuler, slips m.v. væk er lidt for fimset efter min smag! - En mand skal have lov til at være en mand!

MrNielsen
MrNielsen (28 år, 119 debatindlæg) 11/03/10 09:48

[quote|MsMissen|11/03/2010 09:37]Mine tøser:
- Glat mis
- Fjern håret under armene
- Fjern hår på benene

Mine fyre:
- Må gerne være behåret
- Hår på ryggen skal væk
- For meget hår forneden er ikke rart... Trim gerne, men fjern ikke

I know det er weird, men sådan er jeg nu engang :p[/quote]
Enig med dig, er dog kun til tøser... Glat mis, så man ikke får hår i munden, kan godt lide at slikke :-P</p>

For mit eget vedkommen, tror jeg at jeg kommer til at føle mig for drenget hvis jeg fjerner alt hår på kroppen. Kan godt lide det er der, føler mig mere som en mand... Lyder dumt men sådan er det...

MrNielsen
MrNielsen (28 år, 119 debatindlæg) 11/03/10 09:50

|BGHFF|11/03/2010 09:46
Jeg blir vokset ..

får alt sammen helt væk, så den er glat .. :-)

En hollywood, nice :-p hehe...

OT Dronning
OT Dronning (26 år, 7455 debatindlæg) 11/03/10 09:52

|MrJ83|11/03/2010 09:48
Enig med dig, er dog kun til tøser... Glat mis, så man ikke får hår i munden, kan godt lide at slikke :-P</p>

For mit eget vedkommen, tror jeg at jeg kommer til at føle mig for drenget hvis jeg fjerner alt hår på kroppen. Kan godt lide det er der, føler mig mere som en mand... Lyder dumt men sådan er det...

:thumbsup: Lige præcis... Mænd har bare kropshår :D Og jeg ved godt det ikke er alle mænd, der får hår på brystet, men de har sgu på ben, arme, under armene og ved penis... Jeg er nok lidt til huleboeren :p</p>