Jeg ville lige høre hvad pigerne mener er bedst?..kan i bedre lide en badboy eller en prettyboy??
det er bare noget som jeg ikk helt fatter, fordi nogen er til noget, andre er til noget andet...så fortæl mig lige:P</p>
. . . Hvad så nu hvis man ikke er nogen af delene. Vil personlig helst ikke sammenlignes med pumpet makker med tatoos fra the Gym. Vil heller ej sammenlignes med en pokemon/bruncreams Ken-dukker som ens højeste ønske er at deltage i Paradis Hotel. . . ?
|Flying_Bryan|08/04/2010 10:26. . . Hvad så nu hvis man ikke er nogen af delene. Vil personlig helst ikke sammenlignes med pumpet makker med tatoos fra the Gym. Vil heller ej sammenlignes med en pokemon/bruncreams Ken-dukker som ens højeste ønske er at deltage i Paradis Hotel. . . ?
En pretty girl så ?
[quote|jakup|08/04/2010 10:21]Jeg ville lige høre hvad pigerne mener er bedst?..kan i bedre lide en badboy eller en prettyboy??
det er bare noget som jeg ikk helt fatter, fordi nogen er til noget, andre er til noget andet...så fortæl mig lige:P[/quote]
Ja, det er da mærkeligt vi ikke alle falder for samme type :-D
Jeg synes en fyr med masser af charme er det bedste :-)
|Flying_Bryan|08/04/2010 10:26ja det er jo det, men jeg ved det ikk, altså hvis du ikk er nogen af delene, hehe uha, så hører du nok ikk til den her debat, fordi jeg syntes nu ikk der er så meget at sige, altså vi kan jo også spørge hvad tøser mener om Punkere eller goth knægte i sort tøj...det er kun badboy eller prettyboy, alt andet skal ikk hives ind...eller det var ikk planen ;-)...... . . Hvad så nu hvis man ikke er nogen af delene. Vil personlig helst ikke sammenlignes med pumpet makker med tatoos fra the Gym. Vil heller ej sammenlignes med en pokemon/bruncreams Ken-dukker som ens højeste ønske er at deltage i Paradis Hotel. . . ?
|jakup|08/04/2010 10:38ja det er jo det, men jeg ved det ikk, altså hvis du ikk er nogen af delene, hehe uha, så hører du nok ikk til den her debat, fordi jeg syntes nu ikk der er så meget at sige, altså vi kan jo også spørge hvad tøser mener om Punkere eller goth knægte i sort tøj...det er kun badboy eller prettyboy, alt andet skal ikk hives ind...eller det var ikk planen ;-).....
Uhhh.. punkere.. ;D
Jeg tror jeg heller mod badboy.. jeg kan virkelig ikke ha' en fyr der går mere op i make-up, end jeg selv gør..
Skal man egentlig have store overarme for at være en badboy :thinking:? - Så er jeg hvertfald ikke medlem. :-o
|Det Blå Skilt|08/04/2010 10:57nej nej ikk store arme eller noget, det er bare hvis du ser hård ud, eller lignren svans...hvis jeg skal sige det på en mere mandlig måde..det har intet med størrelse at gøreSkal man egentlig have store overarme for at være en badboy :thinking:? - Så er jeg hvertfald ikke medlem. :-o