jeps jeg leger lidt med tanken og få det fjernet ?
og er der så nogen der kan komme med noget postitivt og negativt ved det evt bliver sexen bedere ?osv.
hvad er godt ved og få den fjernet og hvad er dårligt og hvad er din holdning om få den fjernet ?
|Fladskærmssoldat|22/04/2010 03:06ingen naturlig smørelse hva mener du med det ?Positivt= mere hygiejnisk
Negativt= nedsat følsomhed, ingen naturlig "smørelse"
Der dannes et naturligt smøremiddel under forhuden (det der sammen med bakterier danner nakkeost, hvis man ikke holder hygiejnen i orden). Det fungerer også som smøremiddel under sex.
*rettelse= det er forhøjet følsomhed.
|Fladskærmssoldat|22/04/2010 03:20okay det vidste jeg så ikkeDer dannes et naturligt smøremiddel under forhuden (det der sammen med bakterier danner nakkeost, hvis man ikke holder hygiejnen i orden). Det fungerer også som smøremiddel under sex.*rettelse= det er forhøjet følsomhed.
ja jeg sku da lige til og sige det nedsætter da ikk følsomheden det forhøjer den og så vidt jeg har læst ka man godt få nemmer ved og komme
og om det er godt eller dårligt det ved jeg ikk helt
|Dj FoZz|22/04/2010 03:24okay det vidste jeg så ikke
ja jeg sku da lige til og sige det nedsætter da ikk følsomheden det forhøjer den og så vidt jeg har læst ka man godt få nemmer ved og komme
og om det er godt eller dårligt det ved jeg ikk helt
Det kommer jo stærkt an på, om man i forvejen har problemer med for tidlig udløsning.
|Fladskærmssoldat|22/04/2010 03:26jeps hehe nu bliver det lidt for personligt :DDet kommer jo stærkt an på, om man i forvejen har problemer med for tidlig udløsning.