Har gået og tænkt på om det er noget som folk går op i..?
Har lagt mærke til der er flere der skriver deres årsindkomst på deres profil,
så det var det der fik mig til at tænke...
Selv er jeg fuldstendig ligeglad hvad en evt. partner tjener.
Bare hun ikke er doven og ikke kan tage sig sammen til noget.
Det er kæmpe turn off for mig.
Hvordan har i det..?
jeg tæller ikke kr. og øre, men jeg tror at jeg passer bedst sammen med én på mit niveau hele vejen rundt, så derfor er det interessant for mig hvor ambitiøs "hun" er :O)
Det kunne ikke rage mig mindre. Jeg plejer at sige i sjov at jeg skal finde mig en mand der ser 'økonomisk godt ud', men det er sgu bare i sjov, for i bund og grund er jeg fløjtende ligeglad :-)
Det rager ikke nogen, jeg ikke deler økonomi med, hvordan min økonomi er.. Og det samme gælder den anden vej ;)
Altså jeg ville aldrig finde sammen med en på bistand, eller SU.
fordi jeg ville føle at jeg betalte det hele, og ville føle mig som en
gammel sur mor, hvis jeg fandt ud af min partner bare brugte løs
på penge. Men igen min hyggepartner pt (sådan en form for deltids kæreste),
har et arbejde hvor han tjener lidt penge og det er det, så ryger han ekstremt meget
fed, dvs han bruger alle sine penge på hash .
Men igen, der er jeg sådan set ligeglad, men ville aldrig kunne blive
kærester med ham, også fordi han har ekstremt meget gæld,
men han er som en bedste ven for mig, og elsker ham som en ven.
men at bo sammen og virkelig være et par, det ville jeg aldrig gøre.
for jeg skal ikke leve et liv hvor jeg betaler alt for min partner.
men igen igen, har jeg en fast kæreste med et godt job, og alt sådan noget.
men som lige med et mmister sit job, ville jeg jo ikke kyle ham ud af lejligheden,
fordi så vil jeg jo blive sammen fordi jeg elsker ham, men ville aldrig starte et forhold op
med en fattig . kald mig grådig måske, jeg er bare ikke til folk med forbrugslån .
Næh... Bare vedkommende har pæren i orden.
Har derimod en kammerat, som udelukkende søger piger i "egen klasse", altså akademikere med en vis indtjening, da han ikke gider hænge på en, der er "på et lavere niveau".
Jeg kan kun ryste på hovedet af det, og tænke mig til, hvad der ville ske, hvis han en dag mødte drømmepigen i byen og hun viste sig at være kassedame i Netto.
Kan hun klare sig selv og i øvrigt har styr på sin økonomi skal jeg nok have styr på min økonomi... sort of.. :-D
"Sød, smuk, fantastisk, vidunderlig, dejlig kvinde med en anelse selvtillid søger; hankøn med mange penge...alder og udseende uden betydning..."
Nej...hvis han kan klare sig selv er jeg fuldstændig ligeglad med hvad han tjener...jeg har tidligere oplevet at jeg måtte betale alt! Mad, husleje osv - han havde fuldtidsjob og jeg var på sygedagpenge...men han skulle jo spare op til en motorcykel...
Jeg har ikke noget imod at gå ind og hjælpe hvis økonomien er dårlig i en periode - men det skal ikke være hver måned...
|BGHFF|25/04/2010 23:17Altså jeg ville aldrig finde sammen med en på bistand, eller SU.
fordi jeg ville føle at jeg betalte det hele, og ville føle mig som en
gammel sur mor, hvis jeg fandt ud af min partner bare brugte løs
på penge. Men igen min hyggepartner pt (sådan en form for deltids kæreste),
har et arbejde hvor han tjener lidt penge og det er det, så ryger han ekstremt meget
fed, dvs han bruger alle sine penge på hash .Men igen, der er jeg sådan set ligeglad, men ville aldrig kunne blive
kærester med ham, også fordi han har ekstremt meget gæld,
men han er som en bedste ven for mig, og elsker ham som en ven.
men at bo sammen og virkelig være et par, det ville jeg aldrig gøre.
for jeg skal ikke leve et liv hvor jeg betaler alt for min partner.men igen igen, har jeg en fast kæreste med et godt job, og alt sådan noget.
men som lige med et mmister sit job, ville jeg jo ikke kyle ham ud af lejligheden,
fordi så vil jeg jo blive sammen fordi jeg elsker ham, men ville aldrig starte et forhold op
med en fattig . kald mig grådig måske, jeg er bare ikke til folk med forbrugslån .
Sys det er underligt du ikke ville kunne være sammen med en på SU? Det vil jo sige han er under udd., er det heller ikke godt nok? Et eller andet sted skal man jo starte, og der er jo ingen der starter som direktør, vel:-)
Og den der med bistand/kontanthjælp, ja det er nok ikke det fedeste, men man behøver jo ikke være en bums af den grund. I dangens Danmark, er der sgu ikke mange jobs at hente, og man skal jo have penge til kost og logi, og at det så hedder BISTAND, det er hvad det er. Men sys det er et helt forkert syn mange mennesker har på det at få økonomisk hjælp, nogle gange kan det være nødvendigt, og så er det jo kun midlertidigt :-)