Hej,
Er der nogle herinde, der har prøvet at lade sig skrive op til en bolig med en anden, således at I kunne komme hurtigere til eller få en 3-værelses i stedet for en 1/2-værelses?
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvor længe man skal blive boende sammen(lade som om), før man så "slår op", for at man stadig kan blive boende alene i lejligheden..
Håber nogen har forsøgt sig med det og vil dele ud..
Jeg har da i hvert fald ladet mig fortælle, at det er noget, mange gør :)
det er jo svindel, det burde gå imod dine thorningske principper, din røde satan... :-p har du pumpet cyklen snart??
|Oblectamentum|05/05/2010 23:26det er jo svindel, det burde gå imod dine thorningske principper, din røde satan... :-p har du pumpet cyklen snart??
Svindel og svindel.. Jeg vælger at kalde det en smart fidus ;)
Cyklen? Den er sQ helt død.. haha.. Der skal ny kæde, nyt tandhjul(tror jeg det hedder?), ny sadel og nye slanger på..
1200 kr. sådan ca., skal der investeres..
|MOONLIGT|05/05/2010 23:28så vidt jeg er der ingen regler for hvor længe man skal bo sammen
Ved du så, om begge skal nå at melde adresseændring til kommunen? Det behøver man vel heller ikke så..
Umiddelbart skal hun vel så bare også underskrive lejekontrakten, og det må så være alt ?
|Gummigeden|05/05/2010 23:30Svindel og svindel.. Jeg vælger at kalde det en KLAM fidus ;)Cyklen? Den er sQ helt død.. haha.. Der skal ny kæde, nyt tandhjul(tror jeg det hedder?), ny sadel og nye slanger på..
1200 kr. sådan ca., skal der investeres..
Jeg har lige udsat dit indlæg for stavekontrol......:D:D:D
|MOONLIGT|05/05/2010 23:30Man skal bare huske, at man måske skal har skrevet sin lejekontrakt om, da man jo begge stå på den
Lige præcis.. Men det ordner de jo sikkert nemt :)
|Gummigeden|05/05/2010 23:31Lige præcis.. Men det ordner de jo sikkert nemt :)
Det plejer ikke at være noget problem at får det gjort, man kan jo også bare fraflytte sin adr og vente med lejekontrakten
|Fætter Solskin|05/05/2010 23:31Jeg har lige udsat dit indlæg for stavekontrol......:D:D:D
lol..
Jeg vælger nu at se det som den bedste løsning for alle :D
Efterspørgslen på 2-værelses er LANGT større end udbuddet her i byen.
Samtidig er der ikke nær så stor efterspørgsel på 3-værelses ift. antallet af 3-værelses lejligheder.
Så egentlig gør jeg jo de, der søger en 2-værelses, en kæmpe tjeneste :D