Jeg har et kæmpe problem. Ja, jeg forstår hvis i ikke gider bruge jeres tid på at læse resten fordi i synes problemet er minimalt :P og dog håber jeg at nogle med lidt forstand på det her kan hjælpe mig
Jeg har farvet mit hår med en mørkebrun skyllefarve.
Jeg fortryder og har også fået afvide at farven ikke vil gå rigtigt ud af håret efter de 6 uger.
Er der nogle som kan og jeg mener KAN finde ud af at rette op på fejlen???????????????????????????????
og eventuelt kan idag eller imorgen?
Altså kan hive farven ud og indfarve i en naturlig lysebrun farve? UDEN AT DET ENDER I ORANGE; RØD; GUL GRØn ELLER BLÅT :P</p>
affarvning og farvning er mit bud. Tror desværre det er det eneste du kan gøre for at det ikke får en mystisk farve.
affavning, og favning det er fint.
Men altså det er svært at finde en friøsr i kbh som har åbent, har tid og kan idag eller imorgen.
Søger eventuelt en herinde som kan gøre det, self for nogle penge - måske en som arbejder hos en frisør og har tid + materialerne :)
Ville sku gerne hjælpe, men du bor jo laaangt væk ..
- Er generelt rigtig god til at farve hår, hvilket jeg også gør på mig selv.
Hm, undrer mig over hvem der har bildt dig ind, at farven ikke forsvinder efter 6 uger ? - For jeg har selv haft sådan noget skyllefarve, og det forsvandt efter 10 vask eller sådan noget
Hvad er din normale hårfarve?
jeg har altid brugt carsting tonings farve, og selvom det kun er en toning og burde gå ud efter 12 hårvaske eller hvor mange det er, så plejer det sgu er virke permenent på mig. Men farvede det også mørkebrun, og min normale hårfarve er blond...
Jeg ville på ingen måde begynde på noget selv, hellere vente til en frisør har tid...det andet er alt for risikabelt... så hellere gå man hue de næste par dage... der er alligevel pisse koldt :-D
|TyrkerQ|13/05/2010 10:11Ville sku gerne hjælpe, men du bor jo laaangt væk ..- Er generelt rigtig god til at farve hår, hvilket jeg også gør på mig selv.
Hm, undrer mig over hvem der har bildt dig ind, at farven ikke forsvinder efter 6 uger ? - For jeg har selv haft sådan noget skyllefarve, og det forsvandt efter 10 vask eller sådan noget
|Shero|13/05/2010 10:25Hvad er din normale hårfarve?jeg har altid brugt carsting tonings farve, og selvom det kun er en toning og burde gå ud efter 12 hårvaske eller hvor mange det er, så plejer det sgu er virke permenent på mig. Men farvede det også mørkebrun, og min normale hårfarve er blond...
Jeg ville på ingen måde begynde på noget selv, hellere vente til en frisør har tid...det andet er alt for risikabelt... så hellere gå man hue de næste par dage... der er alligevel pisse koldt :-D
Min rigtige hårfarve er mørke blond eller lys brun.
Den hårfarve jeg har brugt er også den der tonigs farve fra carsting, jeg ved ikke hvorfor men en eller anden måde har jeg en idé om at det her også kommer til at virke permanent på mig. Vil bare af med det nu :S eller imorgen
|VanillaVanille|13/05/2010 10:41Min rigtige hårfarve er mørke blond eller lys brun.Den hårfarve jeg har brugt er også den der tonigs farve fra carsting, jeg ved ikke hvorfor men en eller anden måde har jeg en idé om at det her også kommer til at virke permanent på mig. Vil bare af med det nu :S eller imorgen
Den falmer nok en del, men du skal nok ikke regne med at den kan vaskes helt ud... Jeg har prøvede mange mange gange selv at fjerne den, og altid endt med at farve det mørkt lige efter... endte altid ud med at blive gult/orange... Til sidst gik jeg til frisøren, brugte en mindre formue, og fik det trukket ud og lagt lyse reflekser i bag efter... Men stadig ikke så lyst som mit eget...
|Shero|13/05/2010 10:46Den falmer nok en del, men du skal nok ikke regne med at den kan vaskes helt ud... Jeg har prøvede mange mange gange selv at fjerne den, og altid endt med at farve det mørkt lige efter... endte altid ud med at blive gult/orange... Til sidst gik jeg til frisøren, brugte en mindre formue, og fik det trukket ud og lagt lyse reflekser i bag efter... Men stadig ikke så lyst som mit eget...
Jeg prøver det med frisøren ;)
Der er bare ingen som holder åbent idag hvor man kan få akut tid :(