Jeps så sidder jeg og skal til og flytte, og har sku svært ved og sammensætte stuen..
Det skal se rigtigt nice ud og hovede møblerne jeg går ud fra er Sofaen.. Sofabordet. og Tv bordet...
Så er mit spørgsmål hvilken farve syntes i mit sofabord skal være i?
|Mizz79|13/05/2010 21:59Efter min mening skal det være hvidt, især fodi tv bordet også er det...
mange tak.. Det var også der jeg står lidt.. Men er bare bange for den hvide overflade skal blive ridset..
er helt enig.
det skal være hvidt. :) både pga. at tv-bordet også er det.
men også fordi, at det brune ville ikke passe ind til det andet.
og, det sorte samler støv :P</p>
Du skal da ha' et helt andet - vær lidt frisk. Lav bordet selv, og klæd det i neonorange folie ;) Eller andet. Alt for kedeligt bare at plukke møblerne fra butikken altid! ;)
|Collogue|13/05/2010 23:17Du skal da ha' et helt andet - vær lidt frisk. Lav bordet selv, og klæd det i neonorange folie ;) Eller andet. Alt for kedeligt bare at plukke møblerne fra butikken altid! ;)
Jamen nu kan jeg mega godt lide det der bord, og er ikke den bedste snedker. så det er mega godt..
Hvidt, men håber at du har andre farver til at give noget kontrast ellers bliver det lidt for klinisk kun med gråt og hvidt - evt sort tæppe under bordet :-)
|FredeG|13/05/2010 23:31Jamen nu kan jeg mega godt lide det der bord, og er ikke den bedste snedker. så det er mega godt..
Man behøver heller ikke være snedker for at lave noget fedt ;)