Nu har jeg været medlem her på Netdate i over 1 år, og får ikke mit nye profil foto godkendt.. Grundet med at man ikke kan se mit ansigt.. Men i over 1 år har min profil foto været med flere fotos, hvor, man ikke kan se hele mit ansigt..
De gamle profil fotos har de også slettet.. Hvad F..... er meningen... :idiot:
Men hvad betyder det om man kan se hele ansigtet.. Det er jo ikke kun det man forelsker sig i, hvis man er en stor nar men ser godt ud, ja så får man jo heller ikke en kæreste..
Men når jeg selv har valgt den stil jeg har, tar jeg udgangspunkt i mit liv.
Derfor er min profil som den er, og hvorfor F..... tar moderaterne så lige pludselig og bruge deres magt og sige jeg ikke må have sådan nogle profil fotos undtaget i mit galleri.. når jeg har haft det i over 1år.......!!!!!
Jamen for S.... Det er jo ligegyldigt om folk ser mit profil foto eller mit galleri, når man stadig ikke kan se mit ansigt... Jeg synes satme at de går i for små sko de moderater.. :idiot:
Det er da mit problem om folk kan se mig eller ej, hvorfor skal andre bestemme over hvordan jeg vil have min profil..?
Det er fuldstændigt latterlig, at jeg ikke selv må bestemme hvordan jeg ser ud på fotos, når det ikke er nøgen fotos jeg lægger ud på siden.. Jeg gør ikke grin med nogen andre, jeg skjuler blot mit ansigt..
Hvorfor vil jeg så gerne have mine fotos sådan.. Fordi det er min stil og min mode...
Men måske moderaterne skulle en tur tilbage i børnehaven, for at lære de ikke skal krænke mig...:idiot:
Jeg føler mig krænket pga jeg ikke må bestemme min egen stil...
Jeg skal personligt gerne undervise dem....!!
:-p
|flirty|20/05/2010 23:30hvorfor ha´foto på hvis du alligevel skjuler dit ansigt. :thinking:
:thumbsup:
Det indre der tæller, men det ydre der tænder..
nu tror jeg også det er lidt naivt at tro, at man bliver bedømt på det indre på en datingside.... det er et anderledes univers sammenlignet med den alm. verden.
|Security Guard|20/05/2010 23:32:-{} :-{}ellers er der da oss en brokketråd :-p</p>Fik du luft Scorfield? :-D
Kan slet ikke tage sådanne tråde seriøst...skriv dog til ND, hvis du er utilfreds over dem. Vi kan jo ikke gøre noget ved det alligevel :)
[quote|flirty|20/05/2010 23:35] :-{} :-{}ellers er der da oss en brokketråd :-p[/quote]
Ja det er jo det :-{}
Du kunne jo også bare fise af og slette din profil på vej ud hvis du er så utilfreds? :-) Hvis det er så vigtigt for dig så opret din egen datingside for folk som ikke vil vise deres ansigt. Skal nok blive et hit... :thumbsup:
|Saga82|20/05/2010 23:34nu tror jeg også det er lidt naivt at tro, at man bliver bedømt på det indre på en datingside.... det er et anderledes univers sammenlignet med den alm. verden.
Vil godt vide hvordan det med, at man først bliver bedømt på sit udseende adskiller en datingside fra den "normale" verden...
Den verden hvor jeg kender kommer man sgu ikke langt hvis ikke man kan fremstå bare lidt præsentabel (når det virkeligt gælder) :)