hva sys i om afganistan
sys i der sker noget/kan vi gøre noget berdre
eller bare kom med jeres syn på hele denne krig
Well.. lad mig sige det sådan her; hvis ikke det var for pengene, spændingen og oplevelsens skyld, så skulle jeg fandme ingen steder ;)
|Nib|24/05/2010 18:55Well.. lad mig sige det sådan her; hvis ikke det var for pengene, spændingen og oplevelsens skyld, så skulle jeg fandme ingen steder ;)
Og vel også den personlige udvikling man vel også undergår... (: men det tænker du vel som en del af oplevelsen? (:
Synes det er fedt at vi har mennesker i det danske land der tør sætte livet på spil - pga. af en krig der er trukket i langdrag - der er dyb respekt herfra
Håber godt nok at den største grund til at man tager afsted som soldat er for at gøre en forskel og så kommer nogle af de andre bagefter....
|Atomberta|24/05/2010 19:15Synes det er fedt at vi har mennesker i det danske land der tør sætte livet på spil - pga. af en krig der er trukket i langdrag - der er dyb respekt herfra
Det er jo en "krig" hvor en magt går imod en ideologi... Det er desværre sjældent de er overstået natten over.
Er heller ikke sikker på jeg synes den bedste måde, at bekæmpe ideologier på er ved hjælp af krig.
Men hæren kan være en god støtte til, at give andre "fred" til, at opbygge et samfund samt sørge for, at befolkningen modtager uddannelse så de kan klare sig selv.
Jeg har stor respekt for de soldater der gør en indsats i Irak såvel som Afghanistan, men især for de danske som der gør, et kæmpe stykke arbejde ud over, at yde beskyttelse for, at vende befolkningens syn på dem. :thumbsup: