Jeg sidder lige her i fuldstændig chok, efter at have læst denne artiklen! Da jeg IKKE finder det rimeligt at vi skal skifte Danneborg ud, med et andet flag, pga en italiensk kvinde.
Så vidt jeg forstod på det jeg læste, ville hun ikke se på religiøse symboler i offentligheden, og der er jo netop et kors i Danneborg.
Hvad mener I?
Det sker næppe at vi skal skifte vores flag ud. overvej hvor mange lande der skulle det så? det er urealistisk ..
Det er jo bare plat - Den italienske kvinde søger jo bare 15 minutes of fame.
Selvfølgelig er dannebrog da ikke i fare - det er intet andet end sensations-nyheder, intet konstruktivt.
Altså reelt er det jo et kors.
Hvorfor ikke bare lave et officielt alternativt flag i rød hvid der ikke er et kors i og så er begge gyldigt dansk flag alt efter hvilket man foretrækker? Så er alle vel glade. De fleste bibeholder jo nok bare det gamle :)
Tror ikke på, at en tilføldig kvinde kan få så stor indflydelse på en Nations flag. Yderligere er vores flag jo historisk og jo ikke sådan lige at ersatte.
Det er utropi at det vil ske
[quote| det ville jo væer det samme som at sige til tyskland de skal skifte farver da derse flag blev båret at hitler og co og det vækker jo dårlige minder hos nogle
jeg tror ikke på vi mister vores flag