Del din dags optur/nedtur med os andre her!
Jeg starter:
Dagens optur(e) :-D :
Brunch og 4 timers cafehygge, med 8 søde tøser
Følte mig en anelse overskudsagtig og ringede til min søster og aftalte, at jeg ville komme og lave mad til hende og min svoger på Sankt Hans aften og tilbød så også, at ligge øre til sovende niece, mens de kunne gå ned og se bål og være kæreste-agtige. Det blev de rigtig glade for og så blev jeg også glad :)
Dagens nedtur :-( :
Våde kawasakisko igen, igen, igen.. Jeg må simpelthen få købt nogle vandtætte sko!
Dagens optur.
Det er helt klart at mit fodbold hold slog det sidste hold i vores serie hvor enten de eller os ville blive nr 1 og vi slog dem så 5-2 og derefter lave grille nogle ringrider til dagens anledning var sku fedt :D
Nedtur.
Det er helt klart at jeg har mega ondt i ryggen og at jeg har ondt i bene måske det er influenza.
Dagens optur........ en gigantisk morgenrejsning....... :horny:
Dagens nedtur........ ingen at dele den med...... :-(
|Miss Independent|20/06/2010 20:38Del din dags optur/nedtur med os andre her!
Jeg starter:
.....
Dagens nedtur :-( :
Våde kawasakisko igen, igen, igen.. Jeg må simpelthen få købt nogle vandtætte sko!
Overvejet at foreslå kawasaki at lave sko i GoreTex? :giggle:
|db89|20/06/2010 20:43Overvejet at foreslå kawasaki at lave sko i GoreTex? :giggle:
Nej, overvejer at lave en efterligning af kawasaki skoen, som er vandtæt og tjene kassen på det selv ;P
Dagens optur:
Var sammen med kæresten og hans familie
Dagens nedtur:
At skulle køre fra børn, der ikke ville med deres far :(
|Miss Independent|20/06/2010 20:47Nej, overvejer at lave en efterligning af kawasaki skoen, som er vandtæt og tjene kassen på det selv ;P
Gider du lige og skrive hvis du gør det? Så vil jeg gerne købe et par eller mange!
Optur: Fik mandet mig op til 11km løb, selvom vejret var middelmådigt. Gotta keep fit.
Nedtur: Ingen endnu.