Mistænkt !

Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 05/07/10 00:30

Ja der troede i lige ;)

Nej jeg har fået en mistanke om at jeg måske lider af det der er kaldet søvnapnø.

Og jeg har hørt om det før, jeg har dog ikke helt hørt om hvad det er.

Så derfor efterlyser jeg nogle der har søvnapnø der kan fortælle mig lidt om deres oplevelse, jeg ved godt jeg kan spørge min læge hvis dette bliver aktuelt, men jeg har oplevet at læger ikke er specielt gode til at beskrive sygdomme, som en der rent faktisk har oplevet det.

Så hvis der er nogle derude som kunne tænke sig at dele lidt, så vil jeg meget gerne høre, kan også skrives til mig via. brev såfremt du har guldprofil ;) For det har jeg ikke.

Uxor LOTIUM
Uxor LOTIUM (22 år, 7063 debatindlæg) 05/07/10 00:35

Søvnapnø <-- Der er en historie, og der er flere hvis du googler det, :-)

BLACK BETTY
BLACK BETTY (22 år, 2490 debatindlæg) 05/07/10 00:39

Min far har det, det handler om at du ganske enkelt stopper med at trække vejret i længere tid i løbet af natten, og det betyder også (det gør det i hvert fald for min far) at man snorker MEGET! :)

CarolineG
CarolineG (17 år, 8 debatindlæg) 05/07/10 00:40

|Veni Vedi Vici|05/07/2010 00:39
Min far har det, det handler om at du ganske enkelt stopper med at trække vejret i længere tid i løbet af natten, og det betyder også (det gør det i hvert fald for min far) at man snorker MEGET! :)

Det har min far også ! Og tro mig! Det er slemt!

Blue-Angel
Blue-Angel (22 år, 2862 debatindlæg) 05/07/10 00:40

du kunne vel finde ud af om du overhovedet har det først? ;)

læs mig igen
læs mig igen (26 år, 584 debatindlæg) 05/07/10 00:40

det lyder ikke rart

Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 05/07/10 00:43

|Veni Vedi Vici|05/07/2010 00:39

Det vidste jeg nu godt :-)

Men mente nu mere historier fra folk som har det, folk der kan beskrive lidt om hvordan det er at have det, altså skal man have medicin, eller er der andre ting. Som sagt har hørt lidt om det med snorkeriet og den manglende vejrtrækning, plus at jeg har læst noget om man ikke kommer ned i REM søvnen, og derved ikke får den dybe søvn som vi får energi af.

|Blue-Angel|05/07/2010 00:40
du kunne vel finde ud af om du overhovedet har det først? ;)

Hvorfor det ? Jeg kan vel godt finde lidt ud af det inden jeg skal på sygehuset, så jeg ved lidt om hvad jeg skal undersøges for ?

Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 05/07/10 00:43

|Cicerone|05/07/2010 00:35
Søvnapnø <-- Der er en historie, og der er flere hvis du googler det, :-)
`

Tak :-) Men savner nu mere folk hvor man kan have en samtale, spørge ind etc. :-) Netop derfor jeg spurgte herinde.

BLACK BETTY
BLACK BETTY (22 år, 2490 debatindlæg) 05/07/10 00:48

|CarolineG|05/07/2010 00:40
Det har min far også ! Og tro mig! Det er slemt!
Det er det også med min far. :) Der var et halvt års kø på et "apparat" men han røg forrest i køen, fordi han var i decideret livsfare hver nat. :)

|Maria Nossefakta|05/07/2010 00:43
Det vidste jeg nu godt :-)

Men mente nu mere historier fra folk som har det, folk der kan beskrive lidt om hvordan det er at have det, altså skal man have medicin, eller er der andre ting. Som sagt har hørt lidt om det med snorkeriet og den manglende vejrtrækning, plus at jeg har læst noget om man ikke kommer ned i REM søvnen, og derved ikke får den dybe søvn som vi får energi af.

Jamen han har sådan en maske som han sover med hver nat. :) Ved ikke om han får noget decideret medicin for det faktisk. men han plejede at komme hjem fra arbejde, sætte sig og sove i stolen, spise aftensmad, sove i stolen, lave lidt arbejde og så i seng, konsekvent hver dag, og pt. sover han 5 timer i døgnet, og har ganske enkelt ikke brug for mere. :) - bedre? :p</p>
Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 05/07/10 00:50

[quote|Veni Vedi Vici|05/07/2010 00:48] Jamen han har sådan en maske som han sover med hver nat. :) Ved ikke om han får noget decideret medicin for det faktisk. men han plejede at komme hjem fra arbejde, sætte sig og sove i stolen, spise aftensmad, sove i stolen, lave lidt arbejde og så i seng, konsekvent hver dag, og pt. sover han 5 timer i døgnet, og har ganske enkelt ikke brug for mere. :) - bedre? :p[/quote]

Du forstår vidst ikke helt hvad jeg mener :-) Det er også ligemeget :-)