LÆS OG FORSTÅ‎

hvor er du henne
hvor er du henne (35 år, 9 debatindlæg) 11/07/10 03:17

LÆS OG FORSTÅ‎
Med penge kan man købe et hus, men ikk trivsel.
Med penge kan man købe en seng, men ikk søvn.
Med penge kan man købe et ur, men ikk tid.
Med penge kan man købe en bog, men ikk viden.
Med penge kan man købe en position, men ikk respekt.
Med penge kan man betale en læge, men ikk helbred.
Med penge kan man købe en skal, men ikk et liv.
Med penge kan man købe sex, men ikk kærlighed.. :heart: :heart:

M.V.H

Kødbjerg
Kødbjerg (32 år, 1924 debatindlæg) 11/07/10 03:20

Med penge kan du købe en frø, træde på den, gå i Føtex bagefter og spise et æble :blowjob:

Superheltinden
Superheltinden (29 år, 11426 debatindlæg) 11/07/10 03:21

Delvis sandt - men penge gør bare livet så meget nemmere

SLP_
SLP_ (25 år, 1401 debatindlæg) 11/07/10 03:21

Med penge kan du købe gløgg og æbleskiver.

jayg
jayg (33 år, 3948 debatindlæg) 11/07/10 06:21

|Tiffin |11/07/2010 03:20
Med penge kan du købe en frø, træde på den, gå i Føtex bagefter og spise et æble :blowjob:

du så skide sød tiffin :wink:

jayg
jayg (33 år, 3948 debatindlæg) 11/07/10 06:22

|Atomberta|11/07/2010 03:21
Delvis sandt - men penge gør bare livet så meget nemmere

ja det vil være en dejlig ting at ha mange penge/være rig

Wiley
Wiley (23 år, 23 debatindlæg) 11/07/10 06:24

Jeg er træt af - egentlig meget træt af - folk der siger at pengene ikke gør tingene lettere i livet.. Det kan sgu godt ske at man ikke finder ægte kærlighed af at være rig, eller man ikke kan "købe sig til dit og dat" .. Men det er fandeme nemmere at være rig end fattig! Og ja, det kan sgu godt ske jeg bliver dømt som højrøvet og overfladisk, men sådan er verden altså bare! Garanterer for der er mange herinde der slutter op omkring det, men måske bare ikke vil sige deres ærlige mening :)

Dj Fladfisk
Dj Fladfisk (35 år, 4816 debatindlæg) 11/07/10 06:33

|Wiley|11/07/2010 06:24
Jeg er træt af - egentlig meget træt af - folk der siger at pengene ikke gør tingene lettere i livet.. Det kan sgu godt ske at man ikke finder ægte kærlighed af at være rig, eller man ikke kan "købe sig til dit og dat" .. Men det er fandeme nemmere at være rig end fattig! Og ja, det kan sgu godt ske jeg bliver dømt som højrøvet og overfladisk, men sådan er verden altså bare! Garanterer for der er mange herinde der slutter op omkring det, men måske bare ikke vil sige deres ærlige mening :)

Jeg har været "rig" hvis man tænker på indkomst, men havde så også et forbrug og faste udgifter derefter. Jeg tjente måske mange penge, men det kostede også mange missede fester, fødselsdage og fridage.

Hvis rig er ikke at have økonomiske problemer, kan man godt være rig selvom man tjener under 200.000kr om året, hvis man selvfølgelig sætter sit forbrug derefter.

Wiley
Wiley (23 år, 23 debatindlæg) 11/07/10 06:37

|MaybeNot|11/07/2010 06:33
Jeg har været "rig" hvis man tænker på indkomst, men havde så også et forbrug og faste udgifter derefter. Jeg tjente måske mange penge, men det kostede også mange missede fester, fødselsdage og fridage.

Hvis rig er ikke at have økonomiske problemer, kan man godt være rig selvom man tjener under 200.000kr om året, hvis man selvfølgelig sætter sit forbrug derefter.

Det giver jeg dig ret i ... Indtægt kontra omkostninger giver selvfølgelig altid mening :)

Men jeg er rig, og har ikke rigtig gjort noget for det (arv) og der er mange ting som man pludselig kan gøre, som man ikke kunne gøre før.. Så for mit vedkommende betyder det noget.. Men ja, arbejder man sig rig, vil det på et eller andet tidspunkt have nogle omkostninger - men der må vel også være en grund til man gør det :)

ninjaninus
ninjaninus (25 år, 1668 debatindlæg) 11/07/10 09:18

Jeg drømmer om at blive rig en dag :peace:
Og jeg har lært, man kan hvad man vil !

Jeg er en af dem der BESTEMT mener at penge gør mange ting nemmere. Fordi ALT koster.