Jeg syntes jeg jeg ofte oplever at kvinder fortæller i deres profil at de søger( en rigtig mand ), eller mand med stor M og det der ligner.
Jeg syntes, at ligesom der er mange forskellige typer kvinder derude, så findes der også mange typer mænd.
Jeg har en opgave til jer tøser, hvis I vil hjælpe os mænd derude med at blive lidt klogere.
Nu har i chancen........once and for all......Fortæl os, hvad er en rigtig mand?
K.h. Kristian.
God Damn den er svær... Godt jeg ikke er en af dem der skriver det ;)
Tror lige jeg går i tænkebox med den definition...
rigtig mand du hopper ind tager over for kvinden og hendes 700 krav som hun stiller (hvor hun selv lige knap kan klare 2 af dem) og hendes 3-4 børn fra tidligere forhold som ikke var fra rigtige mænd, sørger for madlavning, opvask, hente bringe ungerne, massere kvinden, altid være der for hende, lyt til alt hvad hun har at sige og vis interesse selvom det er kedeligt, husk at ta på tur til diverse røvsyge steder mindst en gang om ugen (legoland).
når du så har nået alle disse punkter 100%
nej så har du ikke nået enden :)
så begynder det først... prøver de at forme din personlighed væremåde
det er derfor de vil ha en mand med stort M så de selv kan pille det M ud :)
du kan aldrig tilfredsstille en kvinde fuldt ud der vil altid være et punkt som irriterer hende, ikke lige passer til hendes væremåde, lige skal finjusteres lidt osv
det er ikke noget jeg vil bryde mit hoved med da, men ok debat fair nok...
|DeAngelo|15/07/2010 11:44:thumbsup: :-{} :thumbsup: :-{}rigtig mand du hopper ind tager over for kvinden og hendes 700 krav som hun stiller (hvor hun selv lige knap kan klare 2 af dem) og hendes 3-4 børn fra tidligere forhold som ikke var fra rigtige mænd, sørger for madlavning, opvask, hente bringe ungerne, massere kvinden, altid være der for hende, lyt til alt hvad hun har at sige og vis interesse selvom det er kedeligt, husk at ta på tur til diverse røvsyge steder mindst en gang om ugen (legoland).når du så har nået alle disse punkter 100%
du kan aldrig tilfredsstille en kvinde fuldt ud der vil altid være et punkt som irriterer hende, ikke lige passer til hendes væremåde, lige skal finjusteres lidt osv
|DeAngelo|15/07/2010 11:44rigtig mand du hopper ind tager over for kvinden og hendes 700 krav som hun stiller (hvor hun selv lige knap kan klare 2 af dem) og hendes 3-4 børn fra tidligere forhold som ikke var fra rigtige mænd, sørger for madlavning, opvask, hente bringe ungerne, massere kvinden, altid være der for hende, lyt til alt hvad hun har at sige og vis interesse selvom det er kedeligt, husk at ta på tur til diverse røvsyge steder mindst en gang om ugen (legoland).når du så har nået alle disse punkter 100%
En rigtig mand er ham der fortæller hende at hun skal lukke røven når hun kræver alle de ting :-p</p>
Jeg vil lige pointere at min hensigt med at starte denne debat overhovedet ikke er at nedgøre de kvinder som anvender denne sætning...
det er blot en sætning som der har fået mig til at tænke " gad vide hvad moderne kvinder i dag syntes at en rigtig mand er?... Spiller biologien stadig en stor rolle, eller er det økonomi og interlekt eller andre ting som dominerer vores tidsalder... Hvor er vi på vej hen med mandeidealet i dag???
[quote|Jonas|15/07/2010 11:56]En rigtig mand er ham der fortæller hende at hun skal lukke røven når hun kræver alle de ting :-p[/quote]
jep jonas du har fat i den rigtige ende :)
men sådan er forhold den dag du siger ja til pigen, accepterer hun dig "som du er"
sjovt nok samme dag starter processen hvor de prøver at ændre dig fra dag 1...
:twisted: løst forhold one-night ingen hovedpine tak
Kvinderne skriver det for at undgå jer der gir :thumbsup: for den kliche historie DeAngelo aflevere ;-)
|GreenEyes73|15/07/2010 12:00Kvinderne skriver det for at undgå jer der gir :thumbsup: for den kliche historie DeAngelo aflevere ;-)
der er ikke meget kliche i det jeg skrev
det er baseret på fakta og erfaring det kan jeg godt sige dig :D
@KL79 fangede godt din pointe med denne her tråd jeg prøver heller ikke at nedgøre nogen fortalte bare ud af egne erfaringer
men carry on :thumbsup: