Heey alle hyttetursbodies - super tak for et fed oplevelse og nogle fede dage i det jyske :party:
I en forbindelse vil vi meget gerne holde et afterparty kun for hyttetursdeltagerne... Det vil ske d. 31 juli i Vanløse, vi kan være ca. 20 så det er efter først til mølle princippet :-) drikkevarer til eget forbrug medtages !
Allerede tilmeldte: veni vedi vici, alwaysSmiling, skydiver og mig :fuckyou: :party: :dance:
Adresse udleveres pr. mail efter tilmelding...
Knus og endnu engang tak for en fed weekend :party: :fuckyou:
Synes du ikke selv at der er forkert at oprette en fest-tråd kun for Hyttetur deltagerne???
Så kunne du da sende brev ud privat???
Deltagere ikke selv, men synes stadig at det er forkert..
Hey hey!! Jeg sætter lige en betingelse op for min deltagelse!!
jeg kommer kun hvis der ikke kommer nogle myg.
|Mr Barrie|18/07/2010 16:36Synes du ikke selv at der er forkert at oprette en fest-tråd kun for Hyttetur deltagerne???Så kunne du da sende brev ud privat???
Deltagere ikke selv, men synes stadig at det er forkert..
Måske kunne det tænkes, at hvis der ikke kan fyldes op, kun på hytte'-deltagere, så bliver der åbnet for andre?? (:
|Cicerone|18/07/2010 16:28Du kommer SÅ meget - det er en direkte ordre. 8-)Orv, det tror jeg da lige jeg skal finde ud af om jeg kan komme med til! :dance: :party:
|Veni Vedi Vici|18/07/2010 16:40Du kommer SÅ meget - det er en direkte ordre. 8-)
Jamen jeg har jo egentligt fri mener jeg, ;-).
Meeeeeen, jeg skal nok lige kigge på det!! Få nogle med fra det jyske som jeg kan kører med, så tror jeg faktisk jeg ville blive endnu mere frisk på det, :dance:
Det gør det da bestemt ikke mere okay???? Synes bare at det er forkert...
|Veni Vedi Vici|18/07/2010 16:40Hey hey!! Jeg sætter lige en betingelse op for min deltagelse!!jeg kommer kun hvis der ikke kommer nogle myg.
Du kommer SÅ meget - det er en direkte ordre. 8-)
|Veni Vedi Vici|18/07/2010 16:40Hey hey!! Jeg sætter lige en betingelse op for min deltagelse!!jeg kommer kun hvis der ikke kommer nogle myg.
Du kommer SÅ meget - det er en direkte ordre. 8-)
|Mr Barrie|18/07/2010 16:44Hvorfor gør det det ikke mere okay? Jeg forstår godt din pointe, men hvis der er mulighed for at der bliver åbnet for alle, hvorfor så ikke bare starte den offentligt? Der er da også mange andre "debatter" hvor du ikke har noget med emnet at gøre, og dem hopper du jo så bare over.. - hvorfor ikke også bare gøre det her? (:Det gør det da bestemt ikke mere okay???? Synes bare at det er forkert...
Så skulle man måske starte med at sige det er for alle fremfor at sige det kun er for hytteturs deltagerne. Kunne vi ikke være foruden den barnlige stil.