Velkommen til Mpaeva's brevkasse.

Har du et spørgsmål om alt fra, meningen med dit liv, til hvorfor laks ikke spiser ribs, kan du stille dem her
(jeg vil så svare i bedste wulffmorgenthaler stil, og berige dit liv).
PS. Jeg er også ND numourolog.
HVORFOR er plastik negle lavet sådan, at de er en halv kilometer for lange - ingen der har så lange negle vil jo have plastiknegle?
|mpaeva|21/07/2010 22:18Velkommen til Mpaeva's brevkasse.[img=21750 ]
Har du et spørgsmål om alt fra, meningen med dit liv, til hvorfor laks ikke spiser ribs, kan du stille dem her
(jeg vil så svare i bedste wulffmorgenthaler stil, og berige dit liv).PS. Jeg er også ND numourolog.
Jeg har et spørgsmål.. Hvor er din næse !?
|Veni Vedi Vici|21/07/2010 22:20Plastik negle har den længde de har, for at du kan nå de sidste syltede agurke i et glas.HVORFOR er plastik negle lavet sådan, at de er en halv kilometer for lange - ingen der har så lange negle vil jo have plastiknegle?
Skulle have lavet en signering på det billede :-p</p>
Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke tage mig sammen til at rydde op, o' vise Mpaeva?
|SyQuezt|21/07/2010 22:20Jeg har været forkølet og min næse løber. Jeg har valgt at sidde her og svare dig i stedet for at fange den.Jeg har et spørgsmål.. Hvor er din næse !?
|mpaeva|21/07/2010 22:22Jeg har været forkølet og min næse løber. Jeg har valgt at sidde her og svare dig i stedet for at fange den.
:-{}
|Sport Addict|21/07/2010 22:21Stjernene fortæller mig at de beskidte strømper under sengen lægger lumske planer om at smide dig ud af lejligheden. Deres metode er at sløve dig så meget, at du på et tidspunkt går i koma. Ring til et rengøringsfirma inden det er for sent.Skulle have lavet en signering på det billede :-p</p>Spørgsmål: Hvorfor kan jeg ikke tage mig sammen til at rydde op, o' vise Mpaeva?