Cinemaxx i aften

Miss Shine
Miss Shine (30 år, 3916 debatindlæg) 23/07/10 12:36

Hej Folkens,

Vi er et par stykker som tager i Cinemaxx i Kbh i aften, og vil naturligvis gerne have flere med.

Planen er at vi mødes kl 20, og finder derefter ud af hvilken film vi skal se.

Hvem er med os?

Kommer:
Miss Shine
Promille/Procent
AlwaysSmiling

silde
silde (24 år, 2650 debatindlæg) 23/07/10 12:37

Hvad tid havde i tænkt jer at køre? Er nemlig i Ringsted og kunne da god lokkes til at tage med :-p</p>

Miss Shine
Miss Shine (30 år, 3916 debatindlæg) 23/07/10 12:40

Altså vi tager turen fra Falster når Procent har fået fri, og vi har fået pakket nogle flyttekasser. Så satser på vi kører fra Falster senest kl 18.

Kruse
Kruse (26 år, 12386 debatindlæg) 23/07/10 12:44

|Miss Shine|23/07/2010 12:40
Altså vi tager turen fra Falster når Procent har fået fri, og vi har fået pakket nogle flyttekasser. Så satser på vi kører fra Falster senest kl 18.

Hvad går der som ku være spændende at se?

Miss Shine
Miss Shine (30 år, 3916 debatindlæg) 23/07/10 12:47

|Kruse|23/07/2010 12:44
Hvad går der som ku være spændende at se?

http://cinemaxx.dk/start.php?id=program_bestilling - Her kan du se hvad der går. Ved ikke hvad folk er til?

Kruse
Kruse (26 år, 12386 debatindlæg) 23/07/10 12:53

|Miss Shine|23/07/2010 12:47
http://cinemaxx.dk/start.php?id=program_bestilling - Her kan du se hvad der går. Ved ikke hvad folk er til?

Nej, men er det ikke lidt nemmere I udvælger 3 eller sådan noget? Så man ikke bruger timer på at finde ud af det når man kommer derind.

Du ved godt børn ikke skal have for mange valg muligheder :-)

silde
silde (24 år, 2650 debatindlæg) 23/07/10 12:57

|Miss Shine|23/07/2010 12:40

Ok - kunne man måske få et lift tur/retur et sted fra? :-) for så vil jeg gerne med ;-)

Miss Shine
Miss Shine (30 år, 3916 debatindlæg) 23/07/10 13:04

|Kruse|23/07/2010 12:53
Nej, men er det ikke lidt nemmere I udvælger 3 eller sådan noget? Så man ikke bruger timer på at finde ud af det når man kommer derind.

Du ved godt børn ikke skal have for mange valg muligheder :-)

Nu har jeg ikke snakket med AlwaysSmiling eller Procent om hvilken film det skal være, men skal JEG vælge nogle ud, ville det nok være:

The A-Team
Brødrene Tony og Ridley Scott står bag denne nye hæsblæsende actionfilm om THE A-TEAM.
Hannibal Smith, spillet af Liam Neeson, er tilbage på en både spændende og farlig mission. Med sig har han sit farverige hold af tidligere specialstyrker, der har været fængslet for en forbrydelse, de ikke har begået. Alle må de tage hver deres unikke talenter – og særheder – i brug i kampen for at få renset deres navne og blakkede ry og samtidig finde den sande skurk.

eller
Killers
Den unge kvinde Jen Kornfeldt havde mistet troen på, at hun nogensinde skulle finde kærligheden. Men så møder hun tilfældigt drømmemanden Spencer Aimes, og tre år senere lever Jen og Spencer det perfekte forstadsliv sammen. Lige indtil den dag, hvor kuglerne begynder at flyve om ørerne dem. Det viser sig nemlig, at Spencer er tidligere lejemorder, og at der nu er udlovet en milliondusør til den, der dræber ham. Det før så lykkelige par tager benene på nakken, og Jen prøver at acceptere, at hendes mand har licens til at dræbe, men det kræver en del ægteskabelige tillidsøvelser, for det viser sig, at også Jen har en hemmelighed. Hvem sagde livet i forstæderne var stille og roligt?

eller
Knight & Day
Tom Cruise og Cameron Diaz spiller overfor hinanden i denne hæsblæsende action-komedie. Da kvinden, June (Cameron Diaz), pludselig løber ind i en fremmed mesterspion og verdensmand forandrer hendes liv sig på en måde hun aldrig havde forestillet sig. June får slået benene væk under sig og kommer på sit livs eventyr, da hun møder Roy Miller (Tom Cruise). Han har brug for Junes hjælp til at beskytte et objekt af helt afgørende betydning for den globale sikkerhed. På en rejse der går fra Wichita lufthavn til Boston, herfra til en fjern paradis-ø og videre til Sydspanien gør June og Roy alverdens krumspring for at undvige de lejemordere og regeringens agenter, der er lige i hælene på dem. Midt i konstant skiftende alliancer og uventede forræderier forsøger June at gennemskue om hvorvidt Roy er hendes drømmemand eller om han i virkeligheden er en skør, paranoid landsforræder med mere end en enkelt skrue løs.

Miss Shine
Miss Shine (30 år, 3916 debatindlæg) 23/07/10 13:04

|silde|23/07/2010 12:57
Ok - kunne man måske få et lift tur/retur et sted fra? :-) for så vil jeg gerne med ;-)
Hører lige Procent, men så ville det nok være fra Næstved..

briandj1983
briandj1983 (28 år, 221 debatindlæg) 23/07/10 13:06

|Miss Shine|23/07/2010 12:47

Jeg kunne godt tænke mig at se Predators den går kl. 19 som nok er lidt for tidligt og ellers går den kl. 21:30
Ellers kan jeg klart anbefale at gå ind og se knight & day den kører samtid