syntes squ enligt det er helt okay
tror også vi andre ville blive sure til sidst hvsi nabo landene blev ved med at lave prøve bombeninger tæt på os
Har ikke sat mig ind i baggrunden for Nordkoreas udtalelse, men baseret på artiklen:
Nordkorea opfører sig som en 12-årig fed unge, der tror vold er vejen frem.
|Kyllingebenet|24/07/2010 19:28Hvad har fok at sige til netop dette emne?
Synes det er skræmmende..
Virker lidt rød stue mod blå stue..
Rød stue siger noget om blå stue..
Blå stue svarer igen..
Rød stue truer med en rød skovl...
Blå sladrer til regnbuestuen..
Regnbuestuen peger af rød stue..
Rød stue græder..
Og konflikt er løst..
Og dette, mine damer og herre, er dem der sidder på magten i verden :)
|ole_oliver|24/07/2010 19:30Ja så kunne vi true dem med hjemmeværnet......................syntes squ enligt det er helt okay
tror også vi andre ville blive sure til sidst hvsi nabo landene blev ved med at lave prøve bombeninger tæt på os
Så ved de andre lande da hvor de skal parkere. :giggle:
Jeg synes selvfølgelig også at det er pisse nederen, men hvis Nordkorea gør alvor af deres trusler, så tror jeg desværre at de ville grave deres egen grav og ikke nok med det, så ville der nok opstå en ny verdenskrig.
|Kyllingebenet|24/07/2010 19:33Jeg synes selvfølgelig også at det er pisse nederen, men hvis Nordkorea gør alvor af deres trusler, så tror jeg desværre at de ville grave deres egen grav og ikke nok med det, så ville der nok opstå en ny verdenskrig.
Har hørt noget med at nordkorea har like 10 aktive a-bomber.. U.S.A = 2,468
Held og lykke nordkorea :D
Det er sq fint nok.. Når vi er færdige med Afghanistan så kan flytte alt hvor materiel til syd Korea og invadere nord Korea sammen med USA. På den måde kan vi få befriet nordkoreanerne fra deres ekstreme diktatur. Så må vi jo se om de trykker på den røde knap... :-@ :hitler:
I så fald håber jeg USA trykker først.
Det må være skod at leve i et land hvor man dør af et simpelt benbrud, eller må undergå amputation uden bedøvelse.
|Kyllingebenet|24/07/2010 19:33Spørger igen i min ufattelige uvidenhed...er der nogen der holder med Nordkorea??Jeg synes selvfølgelig også at det er pisse nederen, men hvis Nordkorea gør alvor af deres trusler, så tror jeg desværre at de ville grave deres egen grav og ikke nok med det, så ville der nok opstå en ny verdenskrig.
Enig i de graver deres egen grav...man fyrer sgu ikke af mod USA og overlever..