'Fotografering/redigering'-interessede; mødes ?

Smukkert
Smukkert (22 år, 402 debatindlæg) 26/07/10 14:35

Jeg har en idé.
Jeg kan se, at der er en del herinde, som interesserer sig for at fotografere og redigere billeder. Jeg interesserer mig selv meget for det, men har hverken et proffessionelt kamera eller super gode evner i photoshop - endnu. Derfor tænkte jeg, at høre om der er stemning for, at os med denne hobby mødes en hel dag, hvor vi evt. fotograferer hinanden eller interessante motiver omkring os, hvorefter vi kan redigerer billederne i photoshop.
Hvad siger I? Friske? :)
Jeg kan godt lægge hus til i Haderslev.

Kong Øl
Kong Øl (26 år, 3147 debatindlæg) 26/07/10 14:45

Hvis ikke Haderslev var så langt væk at slæbe en PC med photoshop så langt for så var jeg frisk.

PsyphlinX
PsyphlinX (32 år, 866 debatindlæg) 26/07/10 14:46

i haderslev..!!!!! flot.... hehehhe...

din ide er super...
har bare ikke lige tænkt og skulle suse til jylland for at give en lektion i photoshop... hehehe

Smukkert
Smukkert (22 år, 402 debatindlæg) 26/07/10 15:16

Jeg har photoshop på min bærbar ? :)
- og come on, der er sikker mange fine køer i bondejylland i kan fotografere :D

Smukkert
Smukkert (22 år, 402 debatindlæg) 26/07/10 15:17

Men hvis der er nogen på sjælland der kan ligge hus til, kan jeg godt være flytbar :)

PsyphlinX
PsyphlinX (32 år, 866 debatindlæg) 26/07/10 15:24

|Smukkert|26/07/2010 15:16
Jeg har photoshop på min bærbar ? :)
- og come on, der er sikker mange fine køer i bondejylland i kan fotografere :D

!!! der findes også køer på sjælland... hehehe tror jeg nok... har jeg hvertifald hørt noget om.... :D

SyQuezt
SyQuezt (28 år, 1616 debatindlæg) 26/07/10 15:25

|PsyphlinX|26/07/2010 15:24
!!! der findes også køer på sjælland... hehehe tror jeg nok... har jeg hvertifald hørt noget om.... :D

I sjællændere er godt klar over at de køer vi snakker om i jylland, er dem der giver mælk.. Og ikke de der små nogen vi kalder "hunde" ...?

PsyphlinX
PsyphlinX (32 år, 866 debatindlæg) 26/07/10 15:27

|SyQuezt|26/07/2010 15:25
I sjællændere er godt klar over at de køer vi snakker om i jylland, er dem der giver mælk.. Og ikke de der små nogen vi kalder "hunde" ...?

tænk.... her var jeg fuld overbevist om en ko sagde vov....!! hehehehe

er opvokset på landet... så har set nok af det der..!! hehehe

Kong Øl
Kong Øl (26 år, 3147 debatindlæg) 26/07/10 15:32

Og jeg har faktisk redet på en ko og haft en kælekalv. Er endda fra dengang man kunne smage frisk komælk :D

Men nu gider jeg ikke fotografere køer, men jeg vil gerne fotografere biler og mennesker. Artistic nude, portræt og object fotografering. Jeg har ikke defusers selv så jeg får svært ved andet en objekt foto og artistic nude. Og gætter på at uden en model eller to bliver det ikke sjovt at fotografere artistic nude :P Objekt foto har jeg lavet en del af.

PsyphlinX
PsyphlinX (32 år, 866 debatindlæg) 26/07/10 15:36

|kolossus|26/07/2010 15:32
Og jeg har faktisk redet på en ko og haft en kælekalv. Er endda fra dengang man kunne smage frisk komælk :D

Men nu gider jeg ikke fotografere køer, men jeg vil gerne fotografere biler og mennesker. Artistic nude, portræt og object fotografering. Jeg har ikke defusers selv så jeg får svært ved andet en objekt foto og artistic nude. Og gætter på at uden en model eller to bliver det ikke sjovt at fotografere artistic nude :P Objekt foto har jeg lavet en del af.

der ville da være en helvedes ren på toilettet hvis der skulle laves nude-art..... hehehe