Hey alle netdatere og dateinder :)
Jeg sad her til aften og kiggede på min profil, og læste min profil tekst og hold kæft hvor er den egentlig nederen!.
Så kigger jeg i posten, der står jeg har en svar % på 33?, altså 33 er jo ingenting?, og jeg har svaret alle mine breve, selv dem som ikke er så dejlige og modtage, hermenes de nasty :D.
33?? det er ikke meget og det får mig jo egentlig til at fremstå som en arrogant klaphat, som jeg på ingen måder ønsker..
Kan jeg gøre et eller andet?
Mvh Thomas
Lave en aftale med en om at han/hun sender dig en masse breve og så du svarer... Eller kigge din indbakke igennem om der alligevel skulle være noget du ikke har svaret på
Eller svinger en død kat over hovedet 3 gange når fuldmånen rammer 3. søndag i trinitatis og den maya'nsk kalender stadig er i gang.
[quote|tictock|26/07/2010 23:07]jeg har aldrig forstået hvad den svar% skal bruges til? :P[/quote]for at se om det er tidsfordriv at skrive til vedkommende
hvis du har gratis profil og siger læst til alle de breve du ikke kan læse tæller de med på at du ikke svare tilbage. (MEGA plat) men måske er det derfor?