kan man møde den rigtigt

sudista
sudista (28 år, 113 debatindlæg) 27/07/10 16:04

hej alle sammen jeg ved ikk rigtigt... men tro jeg har fundet hende jeg mangler i mit liv har ikk mødt hende i nu men vi spille bare godt sammen og hun syns det sammen vi vil begge have de sammen ting i livet med ved ikk hvordan jeg skal sige det til hende vi har kun snakke sammen i 1 time så det virker nok lidt vildt og skrive det ? men hva skal jeg gøre ???????

SyQuezt
SyQuezt (28 år, 1616 debatindlæg) 27/07/10 16:10

|sudista|27/07/2010 16:04
hej alle sammen jeg ved ikk rigtigt... men tro jeg har fundet hende jeg mangler i mit liv har ikk mødt hende i nu men vi spille bare godt sammen og hun syns det sammen vi vil begge have de sammen ting i livet med ved ikk hvordan jeg skal sige det til hende vi har kun snakke sammen i 1 time så det virker nok lidt vildt og skrive det ? men hva skal jeg gøre ???????

Alt for tyndt basis, at påstå at man har fundet "den rigtige", efter en times samtale.. Og ikke engang ansigt til ansigt ?

Det du skal gøre, er vel at benytte dine sociale egenskaber.. Og høre om hun eventuelt kunne være interesseret i at mødes, og føre samtalerne videre ?

Og for guds skyld ALDRIG nævn at "hun er den du har ledt efter" .. Virker bare en smule tamt og desperat over for visse kvinder.

sudista
sudista (28 år, 113 debatindlæg) 27/07/10 16:13

jamen mødet er allarede på plads

SyQuezt
SyQuezt (28 år, 1616 debatindlæg) 27/07/10 16:16

|sudista|27/07/2010 16:13
jamen mødet er allarede på plads

Så siger jeg "God fornøjelse" .. Men pas på ordvalget når det er Datetime :)

websa
websa (27 år, 466 debatindlæg) 27/07/10 16:18

vær dig selv og prøv at tage det stille og roligt... og tænk ikke for langt frem i tiden :)

sudista
sudista (28 år, 113 debatindlæg) 27/07/10 16:21

|websa|27/07/2010 16:18
vær dig selv og prøv at tage det stille og roligt... og tænk ikke for langt frem i tiden :)
tak for rådet :D

sudista
sudista (28 år, 113 debatindlæg) 27/07/10 16:22

|SyQuezt|27/07/2010 16:16
Så siger jeg "God fornøjelse" .. Men pas på ordvalget når det er Datetime :)
mange tak

Smukkert
Smukkert (22 år, 402 debatindlæg) 27/07/10 16:25

Uhh, jeg har lagt en ny strategi...
LAD VÆRE MED AT BLIV SMÅFORELSKET I ILLUSIONEN AF PERSONEN INDEN DU MØDER VEDKOMMENDE, men find ud af om det er en du finder interessant nok til at mødes, som venner og så se om det siger BANG....
Men mangler at afprøve min nye strategi.. Mangler en date :D
Anyways, lad være med at overøs hende med klister-kærlighedserklæringer så tidligt. Jeg har selv altid været meget direkte og sagt "Kæft hvor er du dejlig" osv osv osv, men det har en afskrækkende effekt. Folk tror bare jeg har travlt så :/ - så "lidt, men godt" må være kodeordet :)
Held og lykke!

SyQuezt
SyQuezt (28 år, 1616 debatindlæg) 27/07/10 16:29

|Smukkert|27/07/2010 16:25
Uhh, jeg har lagt en ny strategi...
LAD VÆRE MED AT BLIV SMÅFORELSKET I ILLUSIONEN AF PERSONEN INDEN DU MØDER VEDKOMMENDE, men find ud af om det er en du finder interessant nok til at mødes, som venner og så se om det siger BANG....
Men mangler at afprøve min nye strategi.. Mangler en date :D
Anyways, lad være med at overøs hende med klister-kærlighedserklæringer så tidligt. Jeg har selv altid været meget direkte og sagt "Kæft hvor er du dejlig" osv osv osv, men det har en afskrækkende effekt. Folk tror bare jeg har travlt så :/ - så "lidt, men godt" må være kodeordet :)
Held og lykke!

Strategiændringer, er ikke altid en dårlig ting..

Problemet er bare nogengange at man bliver "forelsket i forelskelsen".. Og det giver ikke altid det bedste resultat.. Men derfor kan man vel godt fortælle folk at de er dejlige ? Siger sgu tit til mennesker at de er nogle dejlige mennesker.. Men kommer vel også an på, hvilken sammenhæng man benytter ordene :)

Men held og lykke med "jagten" :shy:

Smukkert
Smukkert (22 år, 402 debatindlæg) 27/07/10 16:35

|SyQuezt|27/07/2010 16:29
Strategiændringer, er ikke altid en dårlig ting..

Problemet er bare nogengange at man bliver "forelsket i forelskelsen".. Og det giver ikke altid det bedste resultat.. Men derfor kan man vel godt fortælle folk at de er dejlige ? Siger sgu tit til mennesker at de er nogle dejlige mennesker.. Men kommer vel også an på, hvilken sammenhæng man benytter ordene :)

Men held og lykke med "jagten" :shy:

Hehe, ej jeg hader at være forelsket.. Det er det værste jeg ved..
Men jeg bliver hurtigt forelsket, når min interesse først er fanget.. og det er nok mere i ideen om hvad jeg tror personen indeholder... og jaaa, så hader jeg bare dating som pesten.. Hvilket gør jeg har været single i 2½år, fordi jeg ikke duer til dating.. Får det afsluttet før det begynder..
Mangler en tålmodig sød mand :) - og nogle gange føler jeg mig bare rigtig ensom... så tænker: med 250 matches siden jeg oprettede min profil i foregårs: skulle man så ikke bare vælge en af dem om blive kærester? hahahah :D ejjj...