en gang imellem har vi det vist alle med at fokusere på de ting, vi ikke kan li' ved os selv. det er ikke godt og kan være selvforstærkende hvis man går og er lidt nede eller har lidt dårligt selvværd.
lad os vende den lidt på hovedet og tænke på en ny måde :-D
hvad kan du bedst li' ved dit udseende, din personlighed eller hvad du har opnået?
kom frisk, kom glad :-£
At jeg er meget empatisk og tilgiver nemt - jeg er aldrig sur mere end 5 minutter efter skænderiet er ovre :)
At jeg er åben omkring alting, er ærlig når folk spørger og sætter mig til at hjælpe mine venner når de har problemer. :)
At være nået til hvor jeg er.
At have fået en fantastisk datter med min største kærlighed nogensinde, at tingene ser skidt ud nu er som det er. Jeg er stolt af jeg er kommet videre imod alle de ting, og stå nu med et kæmpe ansvar jeg lever op til hverdag. Håber også at opnå nogen gode aftaler med hendes far. Er ret stolt af jeg trods alt, tilbyder ham det på de bedste muligheder.
Jeg er stolt af at se hende udvikles og trives, og se hvor helt igennem fantastisk hun er. Det giver mig meget, selv på de værste dage! Mine mål og drømme er store, og jeg gør det for min pige :D
At jeg er ærlig, intelligent, lyttende, ydmyg og til at stole på.
Desuden at jeg er kommet så langt jeg er..
at de mål jeg har sat mig i livet (ind til nu) er nået og jeg kemper for tingne og ikke bare lige giver op. og at min venner vennidner altid ved hvor de har mig og altid er der hvis de har brug for en sluder eller et kram :-)
jeg glemte lige at komme med mit eget bud :shy:
jeg er mest stolt af min talje og mine grønne øjne...
... min empati, at jeg er en god og trofast ven og min nyfundne evne til at bryde vaner og udfordrer mig selv...
og selvfølgelig også min selvstændighed og de erfaringer og oplevelser jeg har med mig i min "kuffert" :-)