Hvorfor blev debatten " min drømmepige" slettet????
Tror at det var et fint indlæg omkring hvad man mener kærlighed mm er??
Der er sku langt mere latterlige tråde der kan slettes istedet...
Ja men hvad er krælig. Fik du læst det indlæg herren havde skrevet??
Synes at den handlede om noget ulykkeligt. Der er jo intet der er mere fantastisk end kærlighed, og det første stykke tid er der ingen begrænsning for dette.
men når det lyserøde er over, så synes jeg at det er vigtigt at man ikke mister sig selv i dette forhold. Bliver en anden person for at opretholde sammenholdet, og bilde sig selv ind at det er kærlighed.
Var selv i et langt forhold, med den mest fantastiske pige. Hun gik fra mig, og noget tid sener går det roligt op for mig selv, at jeg til sidst havde ændret mig ret meget. For hvad?
For at opretholde forholdet..
(dette skal ikke forstås på den måde at jeg gjorde alt for forholdet og hun intet. Hun var fantastisk, og jeg en tosse så det fint at hun smuttede. Men intet utroskab tøser..ikke dømme)
En balancegang imellem kompromis og stadig være sig selv.
Hmm det med kærlighed er svært, du er ældre end mig, og har måske oplevet noget andet?? tell me please
Kærlighed handler om at finde den éne rose som skilder sig ud fra de andre.
Den ene rose som man vil passe og pleje og give sin kærlighed til..
|happygnu85|27/07/2010 22:54Kærlighed handler om at finde den éne rose som skilder sig ud fra de andre.
Var det ikke lettere at blive gartner tror du? :-{}
hmm er der kun én rose???
Gid det var så let??
|happygnu85|27/07/2010 22:54Kærlighed handler om at finde den éne rose som skilder sig ud fra de andre.
det er både dejligt og helt forfærdeligt at være forelsket ... og man må endelig ikke glemme at nyde tiden hvor man er ved at lære hinanden at kende, og ikke have for travlt :-£
men kærlighed er noget andet... det handler om accept, respekt og ikke mindst venskab... og så må man jo ikke glemme begæret ;-)