Spekulerer lidt på om der overhovedet er nogle slanke og pæne piger på netdate iblandt dem der deltager i forummet ofte? Af hvad jeg har set indtil videre har de alle et BMI over 30..
Måske der er nogen der kan modbevise mine observationer?
(Dette indlæg var oprindeligt oprettet i "Kun for mænd", men der var personer der der ikke kunne gøre meget andet end at kritisere, og der var personer der insisterede på at jeg skulle gøre spørgsmålet tilgængeligt for pigerne også, så voilá, det er hermed gjort)
Jeg læste med på den anden tråd, men fik ikke spurgt, så nu gør jeg det;
Hvad er det egentligt du vil opnå med denne debat? Hvad er det præcist du vil debattere?
|Wicked Cool|28/07/2010 16:34(Dette indlæg var oprindeligt oprettet i "Kun for mænd", men der var personer der der ikke kunne gøre meget andet end at kritisere, og der var personer der insisterede på at jeg skulle gøre spørgsmålet tilgængeligt for pigerne også, så voilá, det er hermed gjort)
Jeg var en af disse personer der kritiserede.. Men den primære offensiv startede på basis af titlen: "Fede piger"..
|jakobfaust|28/07/2010 16:36Der må jeg egentlig tilslutte mig, hvad er pointen med denne debat? (:Jeg læste med på den anden tråd, men fik ikke spurgt, så nu gør jeg det;
Hvad er det egentligt du vil opnå med denne debat? Hvad er det præcist du vil debattere?
|jakobfaust|28/07/2010 16:36Jeg læste med på den anden tråd, men fik ikke spurgt, så nu gør jeg det;
|Veni Vedi Vici|28/07/2010 16:39Der må jeg egentlig tilslutte mig, hvad er pointen med denne debat? (:
Han vil da finde de slanke piger han kan score da han helt sikkert har noget imod "større personer"
(Og nej ved ikke om det passer, men er grumpy, så må godt !!!)