jeg har ikke været på denne side så længe og mangler nogle at skrive med.
jeg har været lidt inde i nogle af debatterne men syntes ikke de er så seriøse
nogen der er friske og er fuldstændige ligeglad med hvor i er fra er her ikke pga. engangs k....
ved godt det er lidt mig mig mig. :-D
så til jer der ikke gider det, svar i stedet på om der er for mange regler og love i danmark.
kan vi ikke tænke selv længer. (det heder sig at regler er til for at blive overtråt).
syntes selv lidt at der bliver lavet en ny regl hver gang der er en der bliver baby sur.
er vi ikke ved at mangle lidt tolerance og almen god opførgelse? :peace:
Der er et par tråde der er værd at 'nekro' frem til overfladen hvis du gerne vil battle lidt:-), men som du selv er inde på, så skal der ledes lidt efter dem. Mht. regler og love i DK, så er jeg enig, men kan ikke uddybe mit svar da jeg lige har fået 2 cirkulærer, 5 påbud, 3 henstande og 1 lovforslag ind ad døren :-{}
Jeg er ikke sikker på hvad din debat går op på ? Om det er din mangel på opmærksomhed (forstår dog ikk måden at oprette en debat for at få nogen der gider skrive til en, men fred være med det)
Eller om du stiller spørgsmålet til sidst.....
Men ellers mener jeg bare der jo åbenbart skal regler til. Ellers kan det squ godt være der var mange ting der gik galt i verden :/