Kunsten at være lykkelig med sin kæreste-

Karskov
Karskov (28 år, 177 debatindlæg) 29/07/10 01:43

Lad os prøve og vende den om!

Der bliver brugt meget tid på at fokusere på det at være single, uafhængig, vi ka klare alting selv og rend mig i røven;) Og alle de smarte ord, der er med til at selvforstærke vores ego osv- jeg ku blive ved.
Hva med at sænke paraderne, prøve at være mere åbne overfor hinanden- leve i situationen, istedet for at leve foran den;)
Hva siger til det;) Er tidens " single tendens" noget positivt, at folk har brug for at være så fandens selvstændige, endnu værre- ha travlt med at sku bekræfte det overfor hinanden i de ting man siger og gør. Bla. Netdate. Man sku jo nødig virke afhængig af andre mennesker, og nu også kærligheden:s Eller?
Er det en kedelig tendens som nutidens samfund desværre har bragt med sig-
....

Kong Øl
Kong Øl (26 år, 3147 debatindlæg) 29/07/10 01:45

Jeg tror tendensen til at skulle have accept og støtte sig op af alle andres accept er noget vi har fået ind med mælken over de sidste 10-15 år.

Jeg tror bedre på at vi skal LÆRE at være selvstændige, for først der kan vi lære hvor godt sammenhold i et forhold er. (man skal kende ondt for at føle godt)

ekstrapremium
ekstrapremium (25 år, 73 debatindlæg) 29/07/10 02:32

Er sgu bare selv en umoden drengerøv. (ligesom alle de andre fyre her på netdate) Kvinder har bare så meget brok gemt i sig, så selv ens ps3 kommer til at hoste hårbolde op, når konen åbner for sluse nr. 1. Jeg er træt af trusler om at der lukket for det varme vand endnu en aften. Så jeg plejer sgu bare at smide en seddel i varmemesterens postkasse, hvor jeg spørger sødt om det ikke lige er noget han vil tage sig af. For jeg vil sgu hellere ud med kammeraterne for at drikke øl og smage på byens sild. For dem konen tilbereder, er sgu uspiseligt når de er stegt i sesamfrø og placeret ved siden af en gang kaninføde. Men når det kommer til stykket er de sgu søde nok, for hvem skal ellers plejer ens tømmermænd, vaske tøjet og ikke mindst at rydde op. Dog er der bare ikke en pige endnu, der har slået min mor på de punkter. Derfor jeg stadig er single og sidder på Netdate.dk :-)

liespro
liespro (26 år, 459 debatindlæg) 29/07/10 02:34

|ekstrapremium|29/07/2010 02:32
Er sgu bare selv en umoden drengerøv. (ligesom alle de andre fyre her på netdate) Kvinder har bare så meget brok gemt i sig, så selv ens ps3 kommer til at hoste hårbolde op, når konen åbner for sluse nr. 1. Jeg er træt af trusler om at der lukket for det varme vand endnu en aften. Så jeg plejer sgu bare at smide en seddel i varmemesterens postkasse, hvor jeg spørger sødt om det ikke lige er noget han vil tage sig af. For jeg vil sgu hellere ud med kammeraterne for at drikke øl og smage på byens sild. For dem konen tilbereder, er sgu uspiseligt når de er stegt i sesamfrø og placeret ved siden af en gang kaninføde. Men når det kommer til stykket er de sgu søde nok, for hvem skal ellers plejer ens tømmermænd, vaske tøjet og ikke mindst at rydde op. Dog er der bare ikke en pige endnu, der har slået min mor på de punkter. Derfor jeg stadig er single og sidder på Netdate.dk :-)

HAHAHAHAHAHA, HØRT!!!! :-{} :-{} :-{} :-{}

Dj Fladfisk
Dj Fladfisk (34 år, 4749 debatindlæg) 29/07/10 02:41

Måske mændede bare skal lære lidt af kvinderne. At det ikke er særlig farligt at være singel, og man derfor ikke behøver at blive desperat bare fordi der ikke har været et hul i nærheden efter 1 måned.

liespro
liespro (26 år, 459 debatindlæg) 29/07/10 02:43

|Dj Fladfisk|29/07/2010 02:41
Måske mændede bare skal lære lidt af kvinderne. At det ikke er særlig farligt at være singel, og man derfor ikke behøver at blive desperat bare fordi der ikke har været et hul i nærheden efter 1 måned.

sådan er jeg sgu også ^^
Tager det ikke så tungt og tænker skam ikke med svinet!
Men du for det til at lyde som om at kvinder ikke er lige så slemme som fyr kan være :)

Dj Fladfisk
Dj Fladfisk (34 år, 4749 debatindlæg) 29/07/10 02:48

|liespro|29/07/2010 02:43
sådan er jeg sgu også ^^
Tager det ikke så tungt og tænker skam ikke med svinet!
Men du for det til at lyde som om at kvinder ikke er lige så slemme som fyr kan være :)

Ja, selvfølgelig. Vi er jo godt til at generaliserer her på ND, så ingen grund til at ændre dette. :giggle:

Det er dog sjælden vi ser en tråd fra en direkte tude tråd fra en kvinde, hvorimod det sker at disse tråde bliver oprettet af en mand der trænger til lidt hul. Kvinderne laver dem skam, med i modsætning til os, har de lært at camuflerer det bedre. ;-)

Uxor LOTIUM
Uxor LOTIUM (22 år, 7063 debatindlæg) 29/07/10 02:50

|ekstrapremium|29/07/2010 02:32

:-{} :-{} :-{} :-{}

liespro
liespro (26 år, 459 debatindlæg) 29/07/10 03:02

|Dj Fladfisk|29/07/2010 02:48
Ja, selvfølgelig. Vi er jo godt til at generaliserer her på ND, så ingen grund til at ændre dette. :giggle:

Det er dog sjælden vi ser en tråd fra en direkte tude tråd fra en kvinde, hvorimod det sker at disse tråde bliver oprettet af en mand der trænger til lidt hul. Kvinderne laver dem skam, med i modsætning til os, har de lært at camuflerer det bedre. ;-)

true :P</p>

Lidt langt ude sammenligning... MEN!!!
det e lidt ligesom når kvinden i starten virker så høflig pæn osv.. men så senere kommer prutterne og alt andet... hvilket vi mænd ikke gemmer men viser vores sande jeg fra start hahaha :-{}

Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 29/07/10 09:10

Nogle af grundene til at jeg har været single i så lang tid som jeg nu har, er simpelthen fordi jeg gerne har ville bevise overfor mig selv at jeg godt kan leve uden den bedre halvdel, jeg har gerne ville "finde mig selv" så at sige, og den største grund er nok at jeg er stædig som en i H, og derfor har jeg også ville bevise overfor andre at jeg sagtens kan være single og at jeg ikke behøver en at støtte mig til.

Jeg har da absolut flirtet meget, måske mere end nødvendigt i visse tilfælde, og jeg er det seneste stykke tid begyndt at se mig om efter Mr. Right.

Mit ungdomsliv har faktisk været "optaget" af en kæreste, jeg har haft lange forhold, og korte forhold. Og har kunne finde fejl i dem alle, og kan nu godt se de forhold faktisk slet ikke har været "rigtige" for mig (Det altid nemt at være bagklog ;))

Men jeg indrømmer gerne at single livet til tider har været hårdt og kedeligt, men det har fandme også været det værd. Jeg har lært rigtig mange ting om mig selv, hvad det rent faktisk vil sige at stå selv, være selvstændig og ikke mindst at elske sig selv. Og nu, først nu, er jeg virkelig klar til et seriøst forhold, et hvor man både giver og får, et med respekt, ærlighed og kærlighed self.

Og jeg tror helt bestemt at livet rent faktisk har "vist" mig den vej, for nu har jeg fundet en fantastisk mand, som jeg gerne vil, og helt bestemt håber vil mig ;)