Forbedringer .. :-)

BGHFF
BGHFF (22 år, 4566 debatindlæg) 29/07/10 11:49

Kære med datere .. :-)

Ved ikke om denne debat har været oppe før ..

Men jeg sad og tænkte vi alle sammen har jo ideer til forbedringer herinde, (eller mange af os),
og i stedet for man 1 og en skriver og skriver med ideer til teamet og man intet ved om der
sker noget, da jeg selv har oplevet aldrig at få svar ..

Så tænkte jer vi herinde kunne skrive vores ideer, om hvad der kunne være smart at lave op på netdate,
eller bare gøre en smule bedre. Kom så alle sammen skriv skriv ..

Så kunne man engang imellem (f.eks 1 gang om ugen), lave en liste med ideer og hvorfor, og sende ind til support teamet, så måske ville der ske noget .. :-)
Håber i vil være friske på ideen, og man må jo gerne komme med kritik til enn idé, og skirve hvor man ikke syns det ville være smart .. :-)

Men være sød at hold OT ude af tråden tak

Britten89
Britten89 (23 år, 279 debatindlæg) 29/07/10 11:53

Syns man burde kunne gøre noget ved ved de der match.
Jeg har næsten 600 jeg ikke har godkendt eller afvist men orker heller ikke begynde for det vil tage en krig. Måske man kunne give nogle muligheder som i postkassen.. Fx slat alle osv.. :-D

Polaroid
Polaroid (23 år, 5215 debatindlæg) 29/07/10 11:56

God idé :)
Jeg har tidligere forsøgt at kommunikere med Jonas om, at jeg mener debatten burde være mere privat. Han skrev at de fik mange hits via søgninger på nettet og derfor ikke ville lukke ned for, at man kan følge med i debatten uden et login. Jeg foreslog derefter at de fulgte trop og gjorde som på et konkurrerende site, hvor brugernes billeder og profil ikke kan ses af folk, der ikke er logget ind på sitet.
Med denne løsning mener jeg, at de kan tilgodese begge parters interesser.

pia57
pia57 (19 år, 6 debatindlæg) 29/07/10 11:58

hi hi

Mindfoolness
Mindfoolness (31 år, 5121 debatindlæg) 29/07/10 12:00

|Britten89|29/07/2010 11:53
Syns man burde kunne gøre noget ved ved de der match.
Jeg har næsten 600 jeg ikke har godkendt eller afvist men orker heller ikke begynde for det vil tage en krig. Måske man kunne give nogle muligheder som i postkassen.. Fx slat alle osv.. :-D

Nu har du 601 matches, haha. :-p</p>

Mindfoolness
Mindfoolness (31 år, 5121 debatindlæg) 29/07/10 12:01

|Senses|29/07/2010 11:56
God idé :)
Jeg har tidligere forsøgt at kommunikere med Jonas om, at jeg mener debatten burde være mere privat. Han skrev at de fik mange hits via søgninger på nettet og derfor ikke ville lukke ned for, at man kan følge med i debatten uden et login. Jeg foreslog derefter at de fulgte trop og gjorde som på et konkurrerende site, hvor brugernes billeder og profil ikke kan ses af folk, der ikke er logget ind på sitet.
Med denne løsning mener jeg, at de kan tilgodese begge parters interesser.

Jeg synes faktisk det er godt at debatten er åben, for det sker da nogengange at jeg linker til debatten på msn. :-)

Shero
Shero (26 år, 2086 debatindlæg) 29/07/10 12:03

Jeg synes det kunne være fedt med et online/ikke online logo i debatten :-)

BGHFF
BGHFF (22 år, 4566 debatindlæg) 29/07/10 12:11

Skønt at i tager så varmt imod debatten .. :-)

jeg personligt syns det kunne være fedt hvis der i folks profiler stod deres oprindelse .

F.eks anden etnisk baggrund, dansk, svensk, indisk og sådan, ligesom der er på mange andre sites .

|Shero|29/07/2010 12:03
Jeg synes det kunne være fedt med et online/ikke online logo i debatten :-)

Den er jeg helt klart med på ..

Syns også det kunne være fedt hvis hver indlæg fik et nummer.
så man måske ikke bhøvede at citere 3000 ord, men bare skrive #34 hvilket der også er på andre sites.
Vi skal jo helst gøre netdate til dks bedste netdating side .. :-)

Shero
Shero (26 år, 2086 debatindlæg) 29/07/10 12:14

|BGHFF|29/07/2010 12:11
Skønt at i tager så varmt imod debatten .. :-)

jeg personligt syns det kunne være fedt hvis der i folks profiler stod deres oprindelse .

F.eks anden etnisk baggrund, dansk, svensk, indisk og sådan, ligesom der er på mange andre sites . Den er jeg helt klart med på ..

Syns også det kunne være fedt hvis hver indlæg fik et nummer.
så man måske ikke bhøvede at citere 3000 ord, men bare skrive #34 hvilket der også er på andre sites.
Vi skal jo helst gøre netdate til dks bedste netdating side .. :-)

Jep, den går jeg også med på... Go idé :-)

Polaroid
Polaroid (23 år, 5215 debatindlæg) 29/07/10 12:15

|Kyllingebenet|29/07/2010 12:01
Jeg synes faktisk det er godt at debatten er åben, for det sker da nogengange at jeg linker til debatten på msn. :-)

Det ville jo ikke ændre ved at udefrakommende ville kunne læse med i debatten - brugerne ville bare være mere anonyme. Tror ikke helt du forstod, hvad jeg mente :-)