Tja, meget simpelt,
Er der noget ved dig selv, din væremåde, dit udseende, dit liv som du gerne ville ha' gjort bedre?
Lad os høre om det, og husk - noget af det bedste du kan gøre, er at gøre en forskel! :-)
Hmm... ville gerne lære ikke at være så konfliktsky, vil gerne tabe mig. Så kunne jeg virkelig godt tænke mig at være lidt mere organiseret, ha orden i mine papier og i mine skuffer mv. :-D Hmm...
Jeg er et rodehovede - ville ønske jeg var bedre til ikke at rode, for jeg elsker når der er orden.
Jeg ville gerne være mindre følsom, men det kommer måske med tiden.
Jeg vil gerne stoppe med at ryge!
Jeg vil gerne, at jeg ikke gik lidt i panik når jeg mister overblikket eller ikke helt forstår en opgavestilling, når jeg er på studiet.
Jeg er igang med at arbejde på at sige nej noget oftere, samt jeg sparker mig selv i røven for at komme i form og kvitte nogle af de usunde vaner.
- Forsøger at overbevise mig om, jeg altid kan genoptage dem om 20-30 år hahah :D
Personligt ville jeg gerne kunne tale på øjenhøjde til folk, i stedet for at tale ned til dem, men hey, jeg kan bare ikke gøre for at jeg er så fandens cockyl 8-)
Jeg ville gerne være bedre til at ryde op ..
Roder meget, og orker ikke altid at ryde op med det samme .. :-)
Så ville jeg gerne kunne holde mit løfte til mig selv om min cølibat.
Jeg kunne godt tænke mig at blive bedre til at male med akvarel og til at blande farver til baggrunde.
Næste års mål er at jeg skal lære at spille på et hvilket som helst instrument, bar jeg kan spille på noget he he :thumbsup:
Jeg vil gerne have en helt ny krop - dog ikke mine tænder dem er jeg godt tilfreds med
Men der udover skal jeg blive bedre (bedre end jeg er blevet) til at lade vær med at kontrollere alt.
Havde det engang sådan med at mit hjem skulle være pænt altid, men er blevet bedre til at acceptere at her godt må se ud som om her bor nogen.
Og så ville jeg virkelig ønske jeg vidste hvad der skulle ske med mit liv ang. uddannelse