Hej alle N´daters og debattører.
Nu har jeg læst utallige debatter om forskellen på kvinder og mænd. Det er ærligtalt trættende at læse og høre på
Jeg er af den overbevisning, at kvinder og mænd er 2 forskellige dele, der supplere hinnanden bedst når vi arbejder sammen og ikke distancere sig fra hinnanden, ved forsat at redegøre og fokusere på forskellene mellem kønnene hele tiden.
Så nu opfordrer jeg, begge køn til at skrive en af de bedste ting ved det andet køn.
Nu hvor jeg er tråde - starteren vil det være passende, hvis jeg søsatte en af mange gode ting ved kvinder :-)
"Jeg synes kvinder er helt gennemførte og unikke væsner, fordi de er suveræne til at sætte ord på deres følelser, og fordi kvinder er gode at snakke om følelser med" :-)
|Alkymisten |29/07/2010 12:06Nu har jeg læst utallige debatter om forskellen på kvinder og mænd. Det er ærligtalt trættende at læse og høre på
Og alligevel opretter du en tråd af samme emne? :-{}
Men det gode ved kvinderne er at de har patter og puss'. Nuff' said.
|Kyllingebenet|29/07/2010 12:09Og alligevel opretter du en tråd af samme emne? :-{}
Men det gode ved kvinderne er at de har patter og puss'. Nuff' said.
Kunne ikke have formuleret det pænere selv ^.^
Tja, de passer børn, vasker op og gør rent? .. Eller de fleste gør, der vil jo altid være nogle rebeller der lige skal have vist hvem der har bukserne på :P</p>
Jeg synes ofte mænd hviler mere i dem selv.. De er rolige og bliver ikke så letpåvirkelige, når det handler om følelser (eller også skjuler de det bare godt).. Dét beundrer jeg - og ville sq ønske jeg selv havde det sådan.. :)
nogel mænd!!
kan få mig til at føle speciel? gider lytte når jeg hælder vand ud af ørene? og selv efter et skænderi ligger han stadig i sengen ved siden af mig næste morgen..
det er som om i tager tingene så personligt som nogle piger gør (mig)
|Alkymisten |29/07/2010 12:06"Jeg synes kvinder er helt gennemførte og unikke væsner, fordi de er suveræne til at sætte ord på deres følelser, og fordi kvinder er gode at snakke om følelser med" :-)
ku ikke have sagt det bedre selv...nok let sluppet med og komme med mit eget, men rammer min egen mening meget godt.
Mænd er sgu ikke så komplicerede, siger deres mening så den er til, at forstå.
Og så er de jo uundværlige. ;-)
|flirty|29/07/2010 12:38Mænd er sgu ikke så komplicerede, siger deres mening så den er til, at forstå.
Og så er de jo uundværlige. ;-)
det er jeg da også! :-D