Selv går jeg tit og har problemer med at finde svaret på dette, og jeg surfer ret ofte på Madlavnings-sider for at finde inspiration, istedet for at jeg spiser det samme stortset hver eneste dag - Så for også selv at skabe lidt inspiration, hvad skal du lave/have i aften? Begrund evt. hvorfor (Favoritmad, fordi en anden ønsker det osv.)
I dag laver jeg pandestegt laks med kogte grove ris med tomat- og hvidløgsalsa.
Fordi jeg bare ELSKER laks, og jeg er helt vild med den salsa.
Har det lidt på samme måde med at søge på nettet og prøve nyt af.
Elsker at udfordre mig selv i et køkken - Hader at lave hverdagsmad.
I aften bliver det nok pipfugl i cola.
Jeg har ingen ide hvad jeg skal have i aften, kan godt være det bare bliver noget koldskål, eller måske noget kylling med ris og kyllige sovs til:)
Her om 30 min. ryger der en hel kylling i ovnen.. Så kylling, Iceberg salat, agurk og hvidløg til mig i aften.. I går fik jeg oksekød, gulerødder, iceberg salat, agurk, hvidløg, ærter og broccoli.. I forgårs fik jeg rejer, æg, iceberg salat, agurk, gulerod, hvidløg :)
Kylling og pasta tror jeg i dag... var lige noget af det der lå i fryseren hehe i går var det kyllingfileter med porer og persille, mums, og spaghetti med ostesovs :D ganske god ret egentlig.... og forlede var det kylling med hvisløgsost og kartofler med kold sovs tror jeg...