Valkyrie76 og jeg sad lige og snakkede om, hvor mange af jer der bruger thumbs up/thumbs down-funktionen, under debatindlæggene herinde?
Kåringen af månedens debattører er jo fx. baseret på disse knapper. Vi mener dog også det er ærgerligt, at antallet af up/down-klik der har været på hvert indlæg ikke vises, så folk måske var klar over om funktionen overhovedet blev brugt og hvordan deres indlæg er blevet modtaget.
VH. V & S
En gang i mellem, men kun når jeg synes noget er virkelig godt skrevet... Bruger dog ikke thumbs down:-D
Jeg bruger den af og til, begge veje. Men det er også ved helt exceptionelle indlæg. Selv om jeg skriver jeg synes/ikke synes om et indlæg, er det ikke ensbetydende med at det får en finger med på vejen :p
- Har godt luret chancen for at score guld-medlemskabs, men min generelle opfattelse (uden nogen form for undersøgelse) er at der sikkert ikke er mange som bruger den.
Synes det lyder som en god idé at vise en form for "points" ved hvert indlæg. Samtidig med at gøre opmærksom på det, ville det måske lokke folk til som udelukkende kun læser indlæggene til at stemme! :)
|Hotnezz|29/07/2010 17:25har aldrig brugt den... og havde egentlig også glemt den
wuhu du fik min første og eneste thumbs up evarh :D