hey alle er på ND :)
Jeg har læst om hvordan man kommer af med en kæreste.
Men er lidt nysgerrig efter at vide hvad folk har gjort for nettop kærligheden? :)
Mener i den forstand : Hvad har du gjort som er blottet dig selv fuldstændig for kærlighedens skyld?
Jeg skal selvfølgelig nok starte ud med min egen :)
Men kom frisk alle sammen!
Håber der er en masse romantik i personerne på ND! :)
Torsdag kl 3 om natten ... jeg kunne ikke sove.. blev ved med at vende og dreje mig i min seng. Jeg tænkte konstant på hende og der måtte gøres noget for jeg kunne slappe af... så rent impulsivt tog jeg ned på Herning banegård og ventede til kl blev 5 hvor det først tog kørte til Århus. (mange tænker sikkert hvorfor jeg ikke bare blev hjemme indtil da.. men kunne jeg ikke.. ved at være ved banegården følte jeg at jeg var det tættere)
Da toget kom hoppede jeg på og sad med en hjerte bankene hele vejen til Århus..
Da jeg ankom gik jeg ind i kiosken.. men ja self. var der ingen blomster eller lign man kunne købe som var romantiske eller lign. (alle blomsterne skreg HEY MORMOR)
så i min frustration endte jeg med at købe 2 halv liters cola´er (d´oh)
Jeg hoppede derfra direkte ud i en taxa og bad ham køre mig hen til min distenation... 15 min senere var jeg der.. ringede så på døren.. hun kom ud (blev lidt lam og vidste ikke hvad jeg skulle sige... hun var jo så utrolig smuk)
Men jeg fik åbnet munden efter få pinlige sek. jeg fortalte hende at hun skulle forstille sig at colaen var en rose men på dette tidspunkt ikke havde været tilgenelig... udover det fortalte jeg hende kort og godt om hvad jeg synes om hende og hvad hun gjord ved mig...
Hun sagde at hun gerne ville invitere mig med ind men ikke kunne da der var en anden derinde :broken:
jeg smilede og gav hende et kys på kinden og sagde "vi ses amalie :)"
så ind i en taxa igen 15 min senere var jeg på Århus banegård igen.. tog det næste tog
var hjemme kl 8 ca.
sov resten af dagen..
det er ikke lige det mest romantiske man lige kan komme i tanke om. men har da blottet mig på den måde med at jeg er fuldstændig åben mht føelser hvordan jeg er generelt og mine holdninger. altså forstået på den måde, bare sidde og snakke om alt mellem himmel og jord løsner fuldstændig op og førte for mit vedkommende til et dejlig venskab og senere hen forhold.
det er ikke en opskrift på og få sin udkårne men bare min måde og vise pigen på at jeg er interreseret i hende. ikke tanken om sex eller andet men bare tanken om hende som person er al tid i verden værd for mig.
Det må nok have været en weekend vi havde hans mors lejlighed helt alene.
Han fik et slags gavekort med, ja i kan nok godt gætte det :-p Og lavede morgenmad på sengen. Og hele weekenden handlede faktisk bare om ham :D
Der var også gavekort som 5 min stilhed, og massage, middag, flødeskum og karamel sovs på ja mig :giggle:
Han nød det helt bestemt.
|rimikk|29/07/2010 21:26det er ikke lige det mest romantiske man lige kan komme i tanke om. men har da blottet mig på den måde med at jeg er fuldstændig åben mht føelser hvordan jeg er generelt og mine holdninger. altså forstået på den måde, bare sidde og snakke om alt mellem himmel og jord løsner fuldstændig op og førte for mit vedkommende til et dejlig venskab og senere hen forhold.
det er ikke en opskrift på og få sin udkårne men bare min måde og vise pigen på at jeg er interreseret i hende. ikke tanken om sex eller andet men bare tanken om hende som person er al tid i verden værd for mig.
det er også romantik :)
Forstået på den måde din hensigt var og blev.. synes jeg i ihvert fald godt man kan sige er romantik :)
der er jo mange forskellige former for romantik og mange former at være det på :thumbsup:
|ProvoKattenGert|29/07/2010 21:33Det må nok have været en weekend vi havde hans mors lejlighed helt alene.Han fik et slags gavekort med, ja i kan nok godt gætte det :-p Og lavede morgenmad på sengen. Og hele weekenden handlede faktisk bare om ham :D
Der var også gavekort som 5 min stilhed, og massage, middag, flødeskum og karamel sovs på ja mig :giggle:Han nød det helt bestemt.
haha sejt gjort :P :thumbsup:
|liespro|29/07/2010 21:25Torsdag kl 3 om natten ... jeg kunne ikke sove.. blev ved med at vende og dreje mig i min seng. Jeg tænkte konstant på hende og der måtte gøres noget for jeg kunne slappe af... så rent impulsivt tog jeg ned på Herning banegård og ventede til kl blev 5 hvor det først tog kørte til Århus. (mange tænker sikkert hvorfor jeg ikke bare blev hjemme indtil da.. men kunne jeg ikke.. ved at være ved banegården følte jeg at jeg var det tættere)Da toget kom hoppede jeg på og sad med en hjerte bankene hele vejen til Århus..
Da jeg ankom gik jeg ind i kiosken.. men ja self. var der ingen blomster eller lign man kunne købe som var romantiske eller lign. (alle blomsterne skreg HEY MORMOR)
så i min frustration endte jeg med at købe 2 halv liters cola´er (d´oh)
Jeg hoppede derfra direkte ud i en taxa og bad ham køre mig hen til min distenation... 15 min senere var jeg der.. ringede så på døren.. hun kom ud (blev lidt lam og vidste ikke hvad jeg skulle sige... hun var jo så utrolig smuk)
Men jeg fik åbnet munden efter få pinlige sek. jeg fortalte hende at hun skulle forstille sig at colaen var en rose men på dette tidspunkt ikke havde været tilgenelig... udover det fortalte jeg hende kort og godt om hvad jeg synes om hende og hvad hun gjord ved mig...Hun sagde at hun gerne ville invitere mig med ind men ikke kunne da der var en anden derinde :broken:
jeg smilede og gav hende et kys på kinden og sagde "vi ses amalie :)"
så ind i en taxa igen 15 min senere var jeg på Århus banegård igen.. tog det næste tog
var hjemme kl 8 ca.
sov resten af dagen..
Wauw, hvor var det bare en smuk gestus.. Hold da op. Jeg håber virkelig, at hende Amalie satte pris på, at et andet menneske virkelig ville gøre sådan noget for hende (også selvom der var en anden fyr derinde)
- Men hvad skete der så ? :) Har i snakket siden ?
jamen lidt... hun kommer de tider hvor jeg så har en.. og jeg kommer når hun har en... vi mødes desværre aldrig på det rigtige tidspunkt..
men efter den aften drak jeg mig mega stiv.. hvilket er total umodent... men fik lavet en sang ud af det som jeg ikke kunne huske fordi jeg var så fuld.. men blev imponeret over min impulsive side der kommer frem i sangen.. og spiller sådan set nogenlunde.. men man kan tydeligt høre jeg er stiv/træt når jeg synger plus depri...
alt sammen lavet over en dårlig mic.
du må gerne høre den.. men den er dårlig men samtidig betyder den meget for mig.
|liespro|29/07/2010 21:46jamen lidt... hun kommer de tider hvor jeg så har en.. og jeg kommer når hun har en... vi mødes desværre aldrig på det rigtige tidspunkt..men efter den aften drak jeg mig mega stiv.. hvilket er total umodent... men fik lavet en sang ud af det som jeg ikke kunne huske fordi jeg var så fuld.. men blev imponeret over min impulsive side der kommer frem i sangen.. og spiller sådan set nogenlunde.. men man kan tydeligt høre jeg er stiv/træt når jeg synger plus depri...
alt sammen lavet over en dårlig mic.du må gerne høre den.. men den er dårlig men samtidig betyder den meget for mig.
OT slut :D