Hmmmmm. undrer mig over manglen på tøser!!!

Kick Ass1975
Kick Ass1975 (36 år, 9 debatindlæg) 29/07/10 21:18

Er det fordi man er lidt småkrimminel at i ikke svarer tøser?

Qrious
Qrious (26 år, 5928 debatindlæg) 29/07/10 21:23

Måske du skal skrive om dig selv som du er nu - istedet for fortiden, din bror osv..
Det er jo hvordan du er nu man skal bedømme efter og hvis det er godt nok så betyder det andet jo nok ikke så meget.

Så ja ikke skriv om alt det lort du har lavet før, men de gode ting. Det er stort set altid det der er bedst at fremhæve på et datingsite...

Prinsesse Gert
Prinsesse Gert (21 år, 2459 debatindlæg) 29/07/10 21:26

|spliff1975|29/07/2010 21:18
Er det fordi man er lidt småkrimminel at i ikke svarer tøser?

Nu er jeg blokeret af dig, så kan af gode grunde ikke komme med nogle råd til din profiltekst.

Men som Qrious siger, så fokuser på din fremtid, hvad du godt kan lide at lave af ting i hverdagen, fremfor din kriminelle baggrund :-)

Shero
Shero (26 år, 2086 debatindlæg) 29/07/10 21:29

Tjah det samme som de andre siger... Og så nok også noget lidt mere indbydende billeder, hvor du ikke ser så "hård" ud... hvis det giver mening.... Et smil kan gøre meget :-)

KammyJackson
KammyJackson (21 år, 1429 debatindlæg) 29/07/10 21:30

Jeg er enig med Qrious . Din profiltekst fremhæver kun de negative træk ved dig, og det er måske ikke lige det klogeste på et datingsite..

Jeg blev næsten skræmt da jeg læste den :/
Derudover synes jeg også, at nogle af dine billeder ser frygteligt farlige ud. Der er dyster stemning på dem, og du har (på nogle af dem) et udtryk i ansigtet der siger; "Jeg skærer halsen over på dig, hvis du ikke makker ret" ...

Måske ikke lige det, som du ønsker at udstråle overfor en potentiel kæreste.

ninjaninus
ninjaninus (25 år, 1668 debatindlæg) 29/07/10 21:31

Jeg har kke set din profil før nu. Men må ærligt sige, teksten virker som om du "praler" lidt med din fortid som en eller anden hård gut. Tror jeg mange fnder som turn off :/ Blot min mening....

Mindfoolness
Mindfoolness (31 år, 5122 debatindlæg) 29/07/10 21:41

Jeg tror heller ikke pigerne herinde er interesseret i en fyr der ligner en beskidt bums.

Stinnah
Stinnah (25 år, 4248 debatindlæg) 29/07/10 21:42

|KammyJackson|29/07/2010 21:30
Jeg er enig med Qrious . Din profiltekst fremhæver kun de negative træk ved dig, og det er måske ikke lige det klogeste på et datingsite..

Jeg blev næsten skræmt da jeg læste den :/
Derudover synes jeg også, at nogle af dine billeder ser frygteligt farlige ud. Der er dyster stemning på dem, og du har (på nogle af dem) et udtryk i ansigtet der siger; "Jeg skærer halsen over på dig, hvis du ikke makker ret" ...

Måske ikke lige det, som du ønsker at udstråle overfor en potentiel kæreste.

Er så enig.

daddy's girl
daddy's girl (28 år, 6854 debatindlæg) 29/07/10 21:50

er enig med qrious du skal skrive hvem du er den dag i dag og ikke hvem du var :-)

blev squ skræmt da jeg læste din profil tekst :-(

og på dine billeder se du også lidt farlig ud ihvertfald to af dem hvor man tænker lige om lidt for jeg skæt halsen over hvis jeg ikke er sød og kender min plads i huset :-)

men men tror du er en sød og rar fyr når man lære dig at kende men syntes du skal lave din tekst om til hvordan du er idag lade være med at skrive om fængslet osv og det med du kun er farlig over for dine fjener og nogle nye billeder hvor du ser glad ud og ikke farlig :-)

så vil jeg tro du nok skal få en sød pige på krogen :-)

Nicegirl86
Nicegirl86 (25 år, 3 debatindlæg) 29/07/10 23:31

Jeg vil give alle folk ret, det er ikke nemt at finde sig en kæreste her inde hvis du fortæller om hvor hård en fyr du er, og hvad du har lavet i dín fortid. Samtidigt skriver du kun "men det er overe nu" i forhold til hvor meget du har skrevet om alle de negative ting. Du er nød til at fortælle hvad du laver nu, hvad du får tiden til at gå med, hvad der gør dig glad osv. Det er det vi skal vide noget om, ikke noget om hvordan du var få et år siden men hvordan du er i dag.

Du ville jo heller ikke syntes vildt godt om en pige der kun skrev negative ting om sig selv, det ville tvært imod skræmme dig. Lige som det gør for mange piger når de læser din profil.

MEd hensyn til billederne, så ta nogle billeder hvor du hygger dig og har det sjovt her i sommeren, (solen og varmen fra sommeren har det med at skinne godt igennem på billeder, og skaber et gladere billede)

Det var bare min mening, jeg håber du kan bruge den til noget.