Nuvel - jeg slår mine folder i dobbelt A i aften, skulle nogen være interesserede i at mødes, trods den korte varsel, så smid mig en PM, eller skriv her, eller sidst men ikke mindst - fang mig på 60 70 96 20
Jo flere des bedre
all the best - Tååby
|kolossus|30/07/2010 13:33TÅÅBY!! kom til motorshow nord på lørdag/søndag! du har mit nr, så ses vi da der :D
Er desværre ikke til motor og mænd der sparker til dæk :)
Men umiddelbart kunne det godt tænkes jeg kiggede forbi med min svoger lørdag, som nemlig er MEGET til sådan noget... :)
|tegnerentoby|30/07/2010 13:50Er desværre ikke til motor og mænd der sparker til dæk :)
Men umiddelbart kunne det godt tænkes jeg kiggede forbi med min svoger lørdag, som nemlig er MEGET til sådan noget... :)
kunne være max hygge hvis du gjorde :) jeg står nok mest ved team randers stand, ellers er jeg ude at køre ræs fra kl. 16 søndag :)
|tegnerentoby|30/07/2010 13:50Er desværre ikke til motor og mænd der sparker til dæk :)
Der kommer også RC drift, aliså hvis vi ikke drukner i regn. ;-(
|Dj Fladfisk|30/07/2010 13:52Der kommer også RC drift, aliså hvis vi ikke drukner i regn. ;-(
Som jeg ikke aner hvad betyder :D
Hvad er RC drift ?
|tegnerentoby|30/07/2010 13:58Som jeg ikke aner hvad betyder :D
Hvad er RC drift ?
Oversat til dansk, så er det fjernstyret biler der åbenbart kan drifte.
Så en tur i BR legetøj, og så kan man vist lege med.
|Dj Fladfisk|30/07/2010 14:01Oversat til dansk, så er det fjernstyret biler der åbenbart kan drifte.
Så en tur i BR legetøj, og så kan man vist lege med.
ahh morfars.dk :P RC drift er pisse svært men hamrende sjovt.
|kolossus|30/07/2010 14:03ahh morfars.dk :P RC drift er pisse svært men hamrende sjovt.
Så kun hvad der kom til de show. Da det åbenbart er første gang de laver det, må man da lige forbi og støtte det, selvom det ligger lidt langt fra Odense.